دستگاه Xiaomi 70mai Air Compressor

برای تنظیم فشار باد تایر در بهترین حالت لازم است خودرو چند دقیقه‌ در آرامش قرار بگیرد و حرکت نکند تا سرد شود.

یکی از مشکلاتی که کمتر راننده‌ای از آن اطلاع دارد و درواقع اطلاع‌رسانی کمتری درباره آن شده و عادتی اشتباه را بین رانندگان رواج داده، مراجعه سریع به آپاراتی‌ها برای تنظیم باد است. وقتی راننده حس می‌کند تایر خودرو کم‌باد شده یا سنسور TPMS اخطار صادر می‌کند، پیش از آغاز سفر یا حتی هنگام بازگشت به پارکینگ منزل سراغ دوستان تنظیم بادی خود رفته و خیال می‌کنند در این شرایط تنظیم‌ترین باد را به تایر منتقل کرده‌اند. این درحالی است که با افزایش دما در اثر کارکرد تایر نمی ‌توان به میزان فشار استاندارد و تعیین‌شده توسط کارخانه دست یافت. 

درحقیقت برای تنظیم فشار باد تایر در بهترین حالت لازم است خودرو چند دقیقه‌ در آرامش قرار بگیرد و حرکت نکند تا سرد شود. اما برای تمام افراد این روند وقت‌گیر در زمانه‌ای که هر ثانیه‌ای آن با ارزش است، تا حد زیادی امکان‌پذیر نیست. اما چاره چیست؟

پاسخ ساده است! باد کردن لاستیک در پارکنیگ پیش‌از آغاز حرکت! برای این کار لازم است سراغ کمپرسور بروید، دستگاه‌هایی که تا پیش از این تصور می‌شد بسیار سنگین، جاگیر و تا حد زیادی بی‌مصرف هستند. حال شیائومی به‌عنوان یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های حوزه فناوری حاضر شده است کارایی کمپرسورها را به نهایت خود برساند. مواقعی که بدون شک همراه داشتن یک کمپرسور باد فندکی می‌تواند بسیار چاره‌ساز باشد. 

کمپرسور هوای شیائومی دستگاهی است که به‌طور حتم در این مواقع بسیار کارآمد خواهد بود. با استفاده از این وسیله قادر خواهید بود به‌راحتی نسبت‌به تنظیم باد خودرو خود اقدام کنید.

فشردگی هوای داخل این کمپرسور سبک ‌وزن، ایده آل بوده و هیچ عنوان جاگیر نیست. تنظیم به‌موقع باد لاستیک‌ها باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود. بنابراین خرید یک دستگاه Xiaomi 70mai Air Compressor می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی برای رانندگان باشد.

همان‌طور که حتما از نام این دستگاه فهمیدید این محصول ساخت شرکت 70mai است. این شرکت درواقع یک اکوسیستم در قالب یک تیم متمرکز و خلاق است. این تیم از مهندسان برتر تولید، معماران و کارشناسان ارشد فنی در زمینه اینترنت، ارتباطات و صنعت خودرو تشکیل شده است.

این شرکت توانسته تنها طی ۲ سال بیش‌از ۱۰ میلیون dashcam (دوربین خودرویی) را در ۹۲کشور جهان به فروش برساند. 

جالب است بدانید دوربین خودرویی تولید شرکت برنده جایزه برتر طراحی «Red Dot Design Award» شده است. از مزایا این دستگاه می‌توان به ابعاد جمع‌وجور، سبک، حمل آسان، اتصال سریع و بدون پیچ، کابل ۳۷۰سانتی‌متری جهت سرویس‌دهی به تمامی چرخ‌ها حین اتصال به فندکی، فشارسنج دقیق، صفحه لمسی با چراغ LED (قابل مشاهده در فضای تاریک)، میزان بسیار کم‌صدا حین کارکرد «در حدود ۲۷ دسی‌بل» و دارای سه نازل اضافه برای استفاده چندگانه اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =