کانتیننتال نیز به‌عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌ها در توسعه تایرهای با کیفیت توانسته است استانداردهایی را در زمینه ایمنی و عملکرد بالا در تمام شرایط‌ رانندگی به ثبت برساند.

به گزارش «اخبار خودرو»،پیوند دو نام شاخص در دنیای خودرو! قرار است نیکو رزبرگ به عنوان سفیر جدید توسعه پایدار در کانتیننتال فعالیت کند. فیلیپ ون هایریشت «Philipp von Hirschheydt» مدیر کسب‌وکار تایرهای تعویضی این شرکت گفت: «نیو و کانتیننتال در کنار هم هستند. نیکو موفقیت‌های بزرگی را در موتوراسپرت کسب کرده و شخصیت خاص، سطح بالا و در جاده نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و نشان می‌دهد محدودیتی در عملکرد ندارد. در همین حال کانتیننتال نیز به‌عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌ها در توسعه تایرهای با کیفیت توانسته است استانداردهایی را در زمینه ایمنی و عملکرد بالا در تمام شرایط‌ رانندگی به ثبت برساند. ما استراتژی توسعه پایدار خود را سخت دنبال می‌کنیم. علاوه بر پیشگامی در توسعه راه‌حل‌های فناوری سازگار با محیط زیست، در مورد شیوه‌های تجاری حذف کردن کربن و پایدارسازی در سراسر زنجیره ارزش، اهداف بسیار دقیقی برای خود تعیین کرده‌ایم.» در مراسم معرفی رزبرگ به عنوان سفیر پایداری کانتیننتال این راننده ۳۵ ساله گفت‌: « افتخار می‌کنم با شرکایی کار می‌کنم که توسعه پایدار، فناوری و ایمنی را در قلب کار خود قرار می‌دهند. درست مثل من، کانتیننتال می‌تواند الگوهای توسعه پایدار را اجرایی کند. توسعه و نوآوری در بخش تایر در این امر بخش اساسی به حساب می‌آید. من این ارزش‌های مشترک را اساس همکاری خود می‌دانم و مشتاقانه منتظر همکاری مشترک هستم.» یک مثال خوب از همکاری دو شریک در آخر هفته آوریل امسال در صحرای عربستان‌سعودی مشاهده شد؛ جایی که در رویداد افتتاحیه سری جدید مسابقه Extreme E ، تیم رزنبرگ Xtreme Racing با لاستیک‌های کانتیننتال موفق به کسب قهرمانی شد. یکی از حامیان مالی اصلی Extreme E کانتیننتال بود. این سری مسابقات آفرود در مکان‌های خاص دورافتاده در سراسر جهان، با خودروهای تمام‌برقی مخصوص مسابقات برگزار می‌شود. اکستریم ای با تمرکز بر پایداری صریحا برای بررسی اثرات تغییر اقلیم و مبارزه با آنها از طریق ارتقای پروژه‌های حفاظت از آب و هوا در هر محل طراحی شده است. نیکو رزبرگ با تیم مسابقه‌ای جدید خود و کانتیننتال ازجمله اصلی‌ترین اسپانسرهای این سری و توسعه‌دهنده تایرهای آفرود بوده است که توسط همه تیم ها استفاده می‌شوند.
این نوع تعهد به اقدامات مشخصی که توسعه پایدار را تقویت می‌کند جنبه دیگری است که نیکو روزبرگ و کانتینتال را در همکاری جدید آنها متحد می‌کند. از سویی کانتینتال اروپا سرمایه‌گذاری قابل توجهی را در امر تحقیق و توسعه با هدف تولید حداکثر تایر با حداقل تاثیر برمحی‌زیست تا سال 2040 برای تولید تایرهای عاری از کربن انجام می‌دهد. بخش تجاری تایرهای این شرکت در حال حاضر یکی از پیشگامان صنعت در استفاده بهینه از منابع است و با هدف کاهش مصرف آب و انرژی در فعالیت‌های تولیدی خود تا 2030 به سمت اهداف خود حرکت می‌کند. رزبرگ که در سن ۳۰ سالگی توانسته قهرمانی فصل ۲۰۱۶ فرمولاوان را به دست بیاورد، اکنون پس از اتمام فعالیت خود در این مسابقات به سمت هدایت تیم اختصاصی خود رفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =