طی سه‌سال شعبه اروپای والوولاین قصد دارد کسب‌وکار روانکارهای صنعتی را رشد دهد. این رشد شامل تیم عملیاتی و حجم هزینه‌های صرف‌شده برای تولید محصولات با عملکرد بالاست.

به گزارش «اخبار خودرو»،طی سه‌سال شعبه اروپای والوولاین قصد دارد کسب‌وکار روانکارهای صنعتی را رشد دهد. این رشد شامل تیم عملیاتی و حجم هزینه‌های صرف‌شده برای تولید محصولات با عملکرد بالاست. ظاهرا حرکت به سمت خودروهای برقی باعث شده والوولاین سرمایه‌های خود را در زمینه‌هایی صرف کند که حیات کسب‌وکار آنها را تضمین کند. در واقع قرار است ۱۰دسته‌بندی را که شامل روغن‌های هیدرولیک، کمپرسور، ریل و روغن موتورهای سنگین صنعتی می‌شود، گسترش دهند.
دیگو سزاره برودونی، معاون ارشد و والوولاین اروپا گفت: «همیشه روغن‌دنده‌های فشار بالا و هیدرولیک را در بین محصولات خود ارائه می‌کردیم، اما از سال ۲۰۱۷ ما چند مرحله بیشتر وارد دنیای روانکارهای صنعتی شدیم و محصولات بیشتری را معرفی کردیم که شامل روغن ریل مونتاژ و روغن کمپروسورها می‌شود. تشخیص دادیم ظرفیت و اهمیت زیادی در بازار صنعتی‌ها وجود دارد پس ما به سمت توسعه محصولات جدید به کمک دانش و فرمولاسیون‌هایمان رفتیم.» بدون‌شک در زمانه‌ای که خودروهای تمام‌برقی نیازی به روغن‌موتور ندارند، تجارت اختصاصی مایعات و گریس‌هایی که برای حفاظت بیشتر و کسب حداکثر عملکرد در صنایع مختلفی همچون فلزات، دریایی، ساخت‌وساز، معدن، کشاورزی، کارخانه‌های عمومی و حتی خودروسازان استفاده می‌شوند، رونق بیشتری خواهد گرفت. برودونی با اشاره به جولای ۲۰۱۹ یعنی زمانی که کارخانه صربستانی فام «FAM» را خریداری کرد، می‌دانست که به علم و تجربه خود در زمینه گریس و روانکارهای صنعتی افزوده است. این توافق باعث می‌شد که آنها امکان بررسی و ارتقا فناوری‌های این بخش را به‌صورت داخلی پیدا کنند. او گفت: « با این خرید، توانستیم تنوع محصولات صنعتی خود را تا صدها محصول و فرمولاسیون مختلف گسترش دهیم. در پالایشگاه Krusevac صربستان ، یک مرکز رشد با آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه خود داریم. بنابراین برای تولید محصولات نیازی به برون‌سپاری یا اعتماد به شرکای خارجی نداریم. اکنون به لطف دهه‌ها آزمایش و تجربه میدانی در این بازار، قادر به کنترل کیفیت محصولات خود هستیم.
این یک جهش بزرگ برای ما بود، از لحظه‌ای که وارد حوزه روانکارهای صنعتی شدیم تا اینکه به‌عنوان یک بازیگر مهم در این بخش شناخته شدیم. از آن زمان تا امروز ما فرمولاسیون‌های جدیدی خلق و محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرده‌ایم.» البته والوولاین پس از در اختیار قرار گرفتن این شرکت‌ اقدام به ارتقای ظرفیت تولید و گسترش تنوع محصول کرد. برودونی اعلام کرد محصولات جدید آنها در روند تحقیق و توسعه قرار دارند و برنامه‌هایی برای تولید روانکارهای اختصاصی صنایع غذای، روانکار دستگاه‌های برودتی و صنایع فلزکاری در آینده نزدیک دارند. او گفت: «درحال‌حاضر بیش از 175 فرمولاسیون مختلف داریم، اما این فقط آغاز مسیر ماست؛ چرا که فعالیت‌های دیگری برای آینده وجود دارد. ما برای رشد آینده به خوبی آماده شده‌ایم و با تجهیزات و امکانات عالی، محصولات باکیفیت و تیم‌های پشتیبانی و مهندسی فنی در کنار فروشندگان با استعداد با چند دهه تجربه و تخصص هستیم.»
هدف‌گذاری والوولاین ارائه این محصولات در راستای کاهش احتمال خرابی و کاهش زمان‌های سرویس‌های دوره‌ای هر دستگاه صنعتی است. به همین خاطر برودونی گفت: «هر ساعت خاموشی دستگاه مشتری برای ما مهم است. اینجا هستیم تا به آنها کمک کنید تا ظرفیت و تولیدشان را با خیال راحت افزایش دهند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =