فیدلیتی

رانندگی با خودرو لوکس فیدلیتی از سوی مشتریان طی روزهای گذشته انجام شد. شرکت بهمن‌موتور با توجه به عرضه خودرو فیدلیتی در ماه آینده، از متقاضیان تست این خودرو دعوت به عمل آورد و علاقه‌مندان در برنامه‌ای ضمن معرفی کامل این خودرو، رانندگی با آن را تجربه کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،از ابتدای فعالیت گروه بهمن به‌عنوان شریک تجاری یکی از معتبرترین خودروسازان ژاپنی، مشتری همیشه با اطمینان از کیفیت محصولاتی که از خطوط مونتاژ این شرکت خارج می‌شده، به سراغ آن می‌رفته است. این جریان در مسیر همکاری گروه بهمن با شرکای چینی هم ادامه پیدا کرد و برخلاف برخی از خودروسازان که کاهش قیمت محصول نهایی را مدنظر داشتند، گروه بهمن حفظ کیفیت محصولات ارائه‌شده به مشتری را همیشه سرلوحه استراتژی خود قرار داده است. حال قرار است با جدیدترین و به‌روزترین جلوه این استراتژی آشنا شویم که به‌حق نشان‌دهنده توسعه کیفی محصولات گروه بهمن در آینده‌ای است که با حضور فیدلیتی روشن خواهد بود.

پاسخ به اصلی‌ترین سوال مشتری
عرضه دو شاسی‌بلند آن هم به فاصله زمانی کوتاه توسط گروه بهمن برای هر مشتری که به سراغ نمایشگاه‌های این خودروساز می‌رود، جای سوال خواهد بود. خودروسازی که تا ده‌ها سال اصرار بر تولید سدان‌های خانوادگی داشته، حال دوتا دوتا شاسی‌بلند عرضه می‌کند! صرف‌نظر از تغییر سلایق مشتری در تمام دنیا، موضوع دیگری که باعث حضور دو شاسی‌بلند به‌عنوان گزینه‌های اصلی گروه بهمن برای عرضه به مشتری شده است را می‌توان در استراتژی بلندمدت این شرکت جستجو کرد. فیدلیتی قرار است اولین محصولی باشد که بستر ساخت یا پلت‌فرم آن توسط شریک ایرانی از چینی‌ها خریداری شده و این موضوع سبب می‌شود که عرضه این محصول در بازار ایران به معرفی فیس‌لیفت‌های مختلف محدود نشود. گروه بهمن حق دخل و تصرف و عرضه محصولات متنوعی را براساس این پلت‌فرم دارد. همان‌طور که شریک چینی اقدام به عرضه محصولات مختلفی براساس این بستر کرده و پیشرانه‌های مختلفی را در این محصولات به کار برده است. حال گروه بهمن حداقل از لحاظ حقوقی این اختیار را دارد که هر نوع پیشرانه را در این خودرو استفاده کند یا حتی از این شاسی‌بلند، یک پیکاپ تولید کند یا با کاهش ارتفاع، نسخه سدان یا هاچ‌بک فیدلیتی یا هر محصولی با نام دیگر را روی خط تولید بفرستد. در واقع پلت‌فرم فیدلیتی مدرن‌ترین پلت‌فرمی است که در اختیار خودروسازان ایرانی قرار گرفته و با توجه به ساختار آن گروه بهمن می‌تواند با دست باز سرمایه‌گذاری سنگینی روی آن انجام دهد تا حتی آینده برقی خود را با بهره‌گیری از این پلت‌فرم آجر به آجر بسازد. پس تا به این‌جا با دلیل قرار گرفتن فیدلیتی و اهمیت حضور آن در کنار دیگنتی به عنوان شاسی‌بلند کوپه گروه بهمن آشنا شدیم، اما در ادامه به جزئیات بیشتری درباره این شاسی‌بلند خواهیم پرداخت که به انتخاب دقیق‌تر مشتری کمک خواهد کرد.

کسب بالاترین نمره در تست رانندگی مشتریان
رانندگی با خودرو لوکس فیدلیتی از سوی مشتریان طی روزهای گذشته انجام شد. شرکت بهمن‌موتور با توجه به عرضه خودرو فیدلیتی در ماه آینده، از متقاضیان تست این خودرو دعوت به عمل آورد و علاقه‌مندان در برنامه‌ای ضمن معرفی کامل این خودرو، رانندگی با آن را تجربه کردند. نظرات به‌دست‌آمده از این تست درایو به‌گونه‌ای است که در تمام شاخص‌ها از سوی مشتریان این خودرو پسندیده شد. ازجمله مواردی که توجه خاص مشتریان را به خود جذب کرد، قدرت موتور و حرکت جاده‌ای بود که طی آن مراجعه‌کنندگان تمایز فیدلیتی با محصولات دیگر روز بازار را تشریح کردند.
قیمت و زمان فروش
زمان آغاز فروش این محصول هفته اول تیرماه است. همچنین به لطف تعلق امتیاز این پلت‌فرم به بهمن‌موتور، این خودرو با قیمت پایین‌تر از دیگنیتی (749میلیون و 500هزار تومان) و متناسب با قیمت محصولات تولید داخل قیمت‌گذاری خواهد شد تا رضایت مشتریان تامین شود.
همین موضوع باعث شده است این خودرو در این بازه قیمتی بی‌رقیب باشد و به گزینه‌ای جذاب برای مشتریان تبدیل شود. به دلیل این‌که فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن محسوب می‌شود، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت می‌تواند با خودروهای هم‌سطح خود رقابت کند.

برنامه تولید در دو نسخه
گروه بهمن تولید خودرو فیدلیتی در حجم انبوه را در برنامه دارد که برای سال اول برنامه‌ریزی برای تولید 9200 دستگاه صورت‌گرفته است. میزان تولید در سال‌ دوم به حدود 12 تا 15 هزار دستگاه و در سال سوم 20 هزار دستگــــاه خواهد رسید.
فیدلیتی یک SUV بزرگ و لوکس است که قرار است در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی به بازار بیاید و مشتریان می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز، تیپ مورد نظر را انتخاب کنند. رینگ‌های این خودرو از نوع ۲۰ اینچی است و در دو طرح عرضه خواهد شد که نصب رینگ‌های 20 اینچی سبب زیبایی چشمگیر این خودرو در نمای جانبی شده است. فیدلیتی گروه بهمن با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر، توان ۱۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متری تولید می‌کند. جعبه‌دنده فیدلیتی از نوع 6سرعته اتوماتیک دوکلاچه است و می‌توان شتاب‌گیری بهتر و لذت رانندگی بیشتر را با این خودرو تجربه کرد. گارانتی 5 سال یا 150هزار کیلومتر و یک سال با 20هزار کیلومتر سرویس رایگان برای این خودرو اختصاص داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =