«توتال‌ انرژی» و استالنتیس

استالانتیس که جایگزین گروه PSA شده است، قرارداد خود را با توتال‌انرژی برای پنج سال آینده برای برندهای پژو، سیتروئن، دی‌اس، واکسهال و اوپل تمدید کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، قرارداد جدید این دو شرکت فرانسوی شامل پنج حوزه اصلی است؛ افزایش همکاری در تحقیق و توسعه، با اهداف مشترک در حوزه‌های توسعه پایدار و نوآوری به‌ویژه در شیوه‌های جدید حمل‌ونقل، سوخت‌های کم‌کربن یا تامین‌شده از منابع سبز، روانکارها و مایعات‌ویژه که برای استفاده از در پیشرانه‌های برقی طراحی شده‌اند و سایر قطعات ازجمله باتری.

حوزه بعدی به تامین روانکارها و سایر مایعات در خطوط تولید به صورت «First fill» می‌پردازد و شامل تمام خطوط تولید خودرو استالنتیس که در تولید ۵ برند یادشده شریک هستند، می‌شود. سومین حوزه؛ توصیه انحصاری مصرف روانکارهای سری کوارتز از سری الف است که در شبکه خدمات پس از فروش و نگهداری پژو، سیتروئن، دی‌اس، واکسهال و اوپل اجرایی می‌شود.

توتال‌انرژی به طور خاص برای این شبکه اقدام به تامین اقلام موردنیاز ازجمله روغن موتور و سایر روانکارها و مایعات تخصصی می‌کند. این محصولات برای پنج برند یادشده به‌گونه‌ای طراحی‌ شده‌اند که تضمین اطمینان، عملکرد و صرفه‌جویی در مصرف سوخت ازسوی تامین‌کننده را ارائه می‌کند.

چهارمین بخش همکاری توتال‌انرژی و استالانتیس مربوط به حمایت معنوی از محصولات این روانکارساز در مسابقات اتومبیلرانی است که به صورت متقابل شامل ارائه راهکارهای فنی به تیم‌های مسابقاتی استالانتیس و منحصر به مسابقاتی می‌شود که خودروهای هیبرید یا تمام‌برقی در آنها حضور دارند. ازجمله آنها می‌توان به بازگشت پژو به مسابقات ۲۴‌ساعته لمانز اشاره کرد.

زیرا براساس رده‌بندی جدید فدراسیون اتومبیلرانی جهانی «FIA» در رده‌بندی ابرخودروها و همچنین در مسابقات قهرمانی استقامت جهان در دسته‌بندی هیبردهای پرتوتایپ است. در این بخش توتال‌انرژی برای تامین و طراحی باتری‌های این خودروها در سطحی بالاتر از مشاور عمل کرده و درکنار تیم مهندسی تیم‌های موتوراسپرت پژو به‌نام «SAFT» قرار می‌گیرد. همچنین برای حضور خودروهای پژو در هر دو مسابقه روانکارهای اختصاصی تامین خواهد شد.

در بخش دیگر همکاری موتوراسپرت توتال‌انرژی و استالانتیس می‌توان به برند لوکس این گروه اشاره کرد که با تیم تکتا-دی‌اس در مسابقات قهرمانی جهان ABB فرمولا ای فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی «FIA» با خودرو تک‌سرنشین تمام‌برقی شرکت خواهد کرد. برای این مسابقات توتال روانکار کوارتز EV را درنظر گرفته است.

همچنین می‌توان به حضور نسخه برقی اوپل کورسا در نخستین کاپ رالی جهانی برقی اشاره کرد که با حمایت توتال‌انرژی پیش خواهد رفت. در آخرین بخش از همکاری این دو شرکت قرار است جنبه جدید توسعه زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی مورد توافق قرار بگیرد.

برند جدید استالانتیس به‌نام «Free2Move» ، ایستگاه‌های مشترکی در پاریس احداث خواهد کرد که برای افزایش کارایی محصولات برقی تولیدشده در استالانتیس کارایی زیادی خواهند داشت.

الکسیس ووک، رئیس بازاریابی و خدمات توتال انرژی گفت: «به اعتماد مجدد شریک دیرینه خود افتخار می‌کنیم و خوشحالیم این همکاری را برای تحرک‌الکتریکی و تامین مواد روانکارهای برند واکسهال و اوپل نیز گسترش ‌دهیم. جانمایی مشتری در قلب استراتژی‌ها بیش از هر زمان دیگر ارزش‌های مشترک هر دو گروه را در قالب روحیه تیمی، عملکرد و سلیقه نوآوری نشان می‌دهد. این مشارکت گسترده اشتیاق مشترک ما را برای دستیابی به حمل‌ونقل برقی نشان می‌دهد، تخصص ما در خدمت جدید با تعهدات نسبت به چالش آب و هوایی همراه است.»

تری کاسکاس، مدیر ارشد فروش و بازاریابی استالانتیس نیز گفت: «به تقویت همکاری خود باتوتال‌انرژی بسیار افتخار می‌کنیم. فناوری‌های پیشرفته روانکاری، توسعه حوزه باتری‌هایی با کارایی بالا، پیشرفت‌های فناورمحوری در تجارت و پیشنهادهای جذاب در زمینه حمل‌ونقل در آینده ازجمله برنامه‌های ما برای مشتریان و تجارت اتومبیلرانی است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =