آپولوتایر

آپولوتایر از هویت بصری جدید برند خود با شعار «پیشرفت رانندگی؛ در کنار هم» رونمایی کرد زیرا قرار است طی پنج سال آینده مسیر این شرکت را مشخص کند.

این شرکت که مالکیت دو برند آپولو و وردشتاین را در اختیار دارد، در هدف‌گذاری جدید خود مسائل جامع‌تری همچون پرورش فرهنگی فراگیر در مصرف و همچنین قدرت نوآوری در تجارت و جامعه‌ را مدنظر قرار داده است.

این چشم‌انداز جدید با اعتقاد براینکه پیشرفت باید با فعال‌سازی و به شکل جهانی قابل دسترس باشد، شکل گرفته است. حال این شرکت قصد دارد با لاستیک‌های خود در دنیا، ابزارها و پشتیبانی‌ها و همچنین پتانسیل‌های موجود را ارائه دهد..

نیراج کانوار، معاون‌ارشد مدیرعامل آپولوتایر درمورد این هویت جدید گفت: «صنعت ما در برابر تغییرات وسیعی قرار گرفته، با افزایش تحول در زمینه‌های اصلی کسب‌وکار، زمان آن فرارسیده است که تمام این تغییرات و جاه‌طلبی را برای پیشرفت بپذیریم تا هویت جدید ساخته شود. شرکتی که بر پایه‌های محکمی بنا شود، برای آینده پیش‌رو به خلاقیت و انرژی درون‌سازمانی نیاز دارد.»

در این میان لوگو محصولات وردشتاین و آپولوتایر تغییر نخواهد کرد. اما با تحول در برند مادر هویت جدیدی به این شرکت تزریق خواهد شد، میراث وردشتاین در اروپا حفظ خواهد شد و مشتری مشکلی در تشخیص اصالت محصولات آپولو نخواهد داشت.»

پنج محوری که براساس آن چشم‌انداز پنج ساله این شرکت اجرا می‌شوند، عبارتند از: دیجیتال‌سازی، فناوری و نوآوری، مردم، برندینگ و توسعه پایدار. با سرعت بخشیدن به فناوری‌های همچون خودران و ارتباطات این شرکت قصد دارد از این تغییرات به نفع خود استفاده کند. به این ترتیب شاهد تمرکز بر فناوری خودران، خودروهای برقی و حتی استفاده از واقعیت مجازی در آپولوتایر خواهیم بود.

از سوی دیگر فرهنگ سازمانی این شرکت به‌گونه‌ای تغییر می‌کند که شایسته تقویت دو برند اصلی آنها باشد. حذف کربن از روند تولید، حمل و مصرف کالاها در کنار استفاده از منابع تجدیدپذیر و کاهش ضایعات از دیگر اهداف اساسی آپولوتایر هستند.

هویت بصری جدید آپولوتایر توسط شرکت خلاقیت‌محور جونز نولز ریچی «Jones Knowles Ritchie» طراحی شده است و استودیو اصلی آنها در شهر لندن قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =