مدیران خودرو

مدیر عامل «راشا خودرو» درباره شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای ام وی ام و چری به خبرنگار ما گفت:  «برای تمام مدل‌ها امکان خرید نقدی و اقساطی وجود دارد که شامل خودروهای ۳۱۵ ، 22X، X 33، 55X ، آریزو 5، آریزو 6، تیگو 5 و تیگو 7 می‌شود.»

به گزارش «اخبار خودرو»،همان طور که در شماره های قبلی روزنامه «دنیای خودرو» خوانده‌اید، در انتهای بزرگراه حکیم تهران و در محدوده کیلومتر 20 اتوبان فتح مجتمع خودرویی بزرگی با عنوان راشا خودرو وجود دارد که در آن خدمات مرتبط با برندهای معتبر خودرویی (فروش و خدمات پس از فروش) از جمله: بهمن موتور، مدیران خودرو، ایران خودرو، سایپا، رامک خودرو، پارس خودرو و بایک، ارائه می‌شود . علاوه بر این ها این مجتمع خودرویی نیز دارد. مراکز معاینه فنی، اسقاط و کارواش هم می‌باشد. تمام این تاسیسات در محوطه ای به وسعت 70 هزار متر مربع با مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات گردآوری شده است. در این شماره درباره بخش فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو که راشا خودرو نمایندگی آن را دارد با سامان گودرزی، مدیرعامل این شرکت گفت‌وگو کردیم:

سامان گودرزی مدیر عامل «راشا خودرو» درباره شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای ام وی ام و چری به خبرنگار ما گفت: «برای تمام مدل‌ها امکان خرید نقدی و اقساطی وجود دارد که شامل خودروهای ۳۱۵ ، 22X، X 33، 55X ، آریزو 5، آریزو 6، تیگو 5 و تیگو 7 می‌شود.»
وی افزود: «فروش اقساطی خودروهای آریزو و تیگو (به جز آریزو 5 اتوماتیک توربو) به این صورت است که 30 درصد مبلغ خودرو به صورت پیش پرداخت دریافت می‌شود و الباقی مبلغ با نرخ سود تسهیلات 21 درصد در اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه قابل پرداخت است. آریزو 5 اتوماتیک توربو هم با 45 درصد پیش پرداخت (282،020،850 تومان) و اقساط 60 ماهه (هر قسط 9،560،838 تومان) قابل خریداری است.»
سامان گودرزی ادامه داد: «مدل‌های مختلف خودروهای 22X و X 33 با 30 درصد پیش پرداخت با نرخ سود تسهیلات 21 درصد و در اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه قابل تهیه است. به گفته گودرزی، مدل‌های 315 و 55X هم با 45 درصد پیش پرداخت و شرایط اقساط و سود مشارکتی مشابه مدل‌های دیگر که ذکر شد، قابل عرضه است.
به عنوان مثال خودروی MVM 315 با 126،000،000 تومان پیش پرداخت و اقساط 60 ماهه به مبلغ هر قسط 7،182،721 تومان عرضه می‌شود و امکان قسط بندی این خودرو و بقیه خودروها از 12 تا 60 ماه هم وجود دارد.
مدیرعامل راشا خودرو درباره خدمات پس از فروش خودروهای چری و ام وی ام گفت: «صاحبان تمامی محصولات مدیران خودرو می‌توانند برای دریافت سرویس‌های گارانتی و وارانتی به راشا خودرو مراجعه کنند. روند اجرای کار در راشا خودرو به این صورت است که روزانه از ابتدای ساعت اداری پذیرای مشتریان هستیم. خدمات سرویس سریع خودروها نیز در این مرکز انجام و کارواش رایگان هم برای خودرو انجام می‌شود. » وی در مورد خدمات سریع گفت: «مشتری می‌تواند در سالن انتظار و پذیرایی بنشیند و از شیشه‌های مشرف به سالن، خودرویش را ببیند. وقتی کار ماشین تمام شد مشتری، فاکتورهای لازم را دریافت می‌کند و ماشین را تحویل می‌گیرد.»
مدیرعامل راشا خودرو در مورد خدمات دوره‌ای نیز گفت: «این خدمات با توجه به شرایط خودرو که نیاز به چه سرویسی دارد، زمان بری خاص خودش را دارد.» گودرزی افزود: «هدف ما جلب رضایت مشتری است و فرقی ندارد مشتری خودروی چری و ام وی ام خود را از ما خریده و یا از سایر نمایندگی‌ها؛ و چنانچه مشتری برای گارانتی یا وارانتی به ما مراجعه کند، سعی در جلب رضایت او داریم؛ آن هم با ارائه خدمات خوب ، مناسب و باکیفیت. زیرا باید به مشتری احترام گذاشت و کاری با کیفیت و کمترین هزینه برایش انجام داد.»
مدیرعامل راشا خودرو ادامه داد: «البته برای خودروهایی که از نمایندگی ما خریداری شده باشند، امتیاز ویژه‌ای در نظر می‌گیریم.» وی افزود: «قطعات و لوازم یدکی موردنیاز خودروهای مشتریان این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین و نصب می‌شوند. »
مدیر عامل راشا خودرو در انتها تاکید کرد: «علاقه مندان می توانند با شماره تلفن های ۳-۴۴۹۹۱۶۸۰ با همکاران ما تماس بگیرند و از شرایط دقیق خرید نقدی و اقساطی مطلع شوند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =