کد خبر: 235694
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
تعویض پلاک

گرچه با رعایت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای قرمز و ظرفیت ۵۰ درصدی تعداد پذیرش کمتر شده اما از آن طرف ساعت کاری افزوده شده تا متقاضیان بیشتری پذیرش شوند.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایرنا،رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک از روز شنبه ۹ مرداد ماه خبر داد.

سرهنگ علی محمدی افزود: پلیس راهور ناجا با جلساتی که با وزارت کشور، وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و پیگیری‌هایی که انجام شد در نهایت بازگشایی دائمی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شرایط مختلف حتی در وضعیت قرمز کرونایی به تصویب رسید.

وی در مورد تغییر روند کاری این مراکز با توجه به شرایط قرمز کرونایی گفت: بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این مراکز در شرایط قرمز گرچه انجام پذیر است اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود؛ بنابراین فعالیت این مراکز با ۵۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان این که بازگشایی مراکز در شرایط مختلف کرونایی در راستای تسهیل و ارائه خدمت هرچه بیشتر به هموطنان است از متقاضیان در خواست کرد با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و سامانه ‌نوبت دهی اینترنتی مرکز مد نظر و بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در زمان رزرو شده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مد نظر حضور پیدا کنند؛ همچنین از آوردن همراه اضافه خودداری کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: گرچه با رعایت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای قرمز و ظرفیت ۵۰ درصدی تعداد پذیرش کمتر شده اما از آن طرف ساعت کاری افزوده شده تا متقاضیان بیشتری پذیرش شوند.

وی گفت: بر این اساس ساعت کاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک از روز شنبه نهم مرداد از هفت تا ۱۵ است. سامانه نوبت دهی اینترنتی نیز از هم اکنون باز است و متقاضیان می توانند نوبت خود را رزرو کنند در خصوص ازدحام احتمالی مراجعان و پر شدن سریع نوبت ها در سامانه نوبت دهی با توجه به تعطیلی ‌های کرونایی گفت: از ساعت هشت هر روز صبح یک روز کاری جدید به سامانه اضافه شده و نوبت های جدید تزریق می شود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص اعتبار وکالتنامه های منقضی اظهار داشت: به تعداد روزهای تعطیلی مراکز تعویض پلاک در هر شهر به اعتبار وکالتنامه های منقضی به طور سیستم افزوده می‌شود؛ بنابراین افراد هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی درباره شماره‌گذاری خودروهای سنگین اعلام کرد: خودروهای سنگین در تهران در دو مرکز میثم و خاوران شماره‌گذاری می‌شدند اما از روز شنبه همه خودروهای سنگین فقط در مرکز خاوران پذیرش می شوند زیرا فضای اختصاص یافته به خودروهای سنگین در مرکز میثم برای توسعه خطوط شماره گذاری اینترنتی استفاده خواهد شد و همانطور که قبلا گفته شده مراکز میثم و خاوران به صورت پایلوت مرکز شماره‌گذاری اینترنتی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =