گروه صنعتی بارز

گروه صنعتی بارز طی سال‌های اخیر عملکرد قابل‌قبولی در حوزه فروش و ایجاد سود از خود نشان داده است. آخرین اطلاعات منتشرشده از سوی این شرکت نشان از روند صعودی آن در سال جاری دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،صنعت تایر کشور طی سال‌های اخیر با روند روبه رشدی همراه بوده است. در این بین برخی شرکت‌ها توانسته‌اند با عملکرد مناسب ضمن افزایش فروش، سود مناسبی نیز در اختیار سهامداران خود قرار دهند.
ازاین‌رو برخی شرکت‌های تولیدکننده تایر نماد قابل‌اعتمادی هم در بازار سرمایه کشور داشته‌اند. گروه صنعتی بارز طی سال‌های اخیر عملکرد قابل‌قبولی در حوزه فروش و ایجاد سود از خود نشان داده است. آخرین اطلاعات منتشرشده از سوی این شرکت نشان از روند صعودی آن در سال جاری دارد.
بررسی عملکرد ماهانه این شرکت روند مثبت و افزایشی این گروه صنعتی را نشان می‌دهد. با وجود وضعیت اقتصادی کشور و همچنین تاثیر بیماری کرونا بر بسیاری از صنایع اما عملکرد شرکت بارز مثبت بوده است.
گروه صنعتی بارز طی تیرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را افزایش داده و طی این ماه به۴.۵۱۱ میلیارد ریال دست‌یافته است. به این ترتیب گـــــروه صنعتی بارز ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه به درآمدی بیش از ۱۶.۰۴۹ میلیـــــارد ریال دست یافته است.
وضعیت فروش و درآمدهای عملیاتی گروه صنعتی بارز طی تیرماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایش ۸۸درصدی دارد. درآمدهای این شرکت در تیرماه سال ۹۹ حدود ۲.۴۰۰ میلیارد ریال بوده است. ضمن اینکه درآمدهای عملیاتی شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه از ۷.۳۱۹ میلیارد ریال در سال ۹۹ به ۱۶.۰۴۹ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ رسیده که نشان از رشد ۱۱۹درصدی دارد.
به طور کلی بررسی وضعیت فروش ماهانه این شرکت در سال ۱۴۰۰ و مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۹ رشد چندبرابری را در این حوزه نشان می‌دهد. فروردین سال ۹۹ شرکت ۷۸۹ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرده، این در حالی است که طی فروردین سال ۱۴۰۰ فروش شرکت بیش‌از ۲.۸۳۲ میلیارد ریال بود. این روند طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز ادامه یافته و میزان درآمدهای شناسایی‌شده برای گروه صنعتی بارز بیش‌از ۲ برابر رشد داشته است. به‌نظر می‌رسد این وضعیت طی ماه‌های آینده ادامه‌دار باشد و میزان فروش شرکت روند صعودی به خود بگیرد.
اما طی تیرماه سال جاری فروش محصول تایر رادیال شرکت رشدی ۱۷درصدی داشته و درآمدی ۳.۰۵۶ میلیارد ریال برای شرکت به ارمغان آورده است. همچنین بررسی فروش کلی شرکت نشان می‌دهد خردادماه این میزان به بالاترین حد خود نسبت به سال گذشته رسیده، هرچند فروش در تیرماه سال جاری کمی افت داشته است. براین اساس، در تیرماه سال جاری مجموع فروش شرکت برابر ۸.۳۲۱.۰۹۵ کیلوگرم بوده که نسبت به خرداد کمی افت داشته اما از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه فروش شرکت به بیش‌از ۲۹.۹۲۲ کیلوگرم رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =