مرتضی قربانی

مرتضی قربانی گل‌پرور، مدیر بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر از تولید 12سایز مختلف تایر ویژه خودروهای شاسی‌بلند توسط این تولیدکننده بیرجندی خبر داد و اکنون مجموع تولیدات رینگ 16به بالای این تولیدکننده به 20سایز مختلف می‌رسد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،تمرکز بر نوآوری و فناوری بومی،‌کویر تایر را به بزرگ‌ترین تولیدکننده تایرهای رینگ 16به بالا در کشور تبدیل کرد. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» مرتضی قربانی گل‌پرور، مدیر بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر از تولید 12سایز مختلف تایر ویژه خودروهای شاسی‌بلند توسط این تولیدکننده بیرجندی خبر داد و اکنون مجموع تولیدات رینگ 16به بالای این تولیدکننده به 20سایز مختلف می‌رسد.
شاید تا چند سال قبل کسی باور نمی‌کرد خودروهای شاسی‌بلند و روز دنیا از تایرهای ایرانی استفاده کنند و با بالاترین سطح کیفی، ‌ایمنی و هندلینگ به نمادی از خودباوری تبدیل شوند.
مدیر فروش کویرتایر با اشاره به اقبال بسیار خوب بازار نسبت‌به گروه محصول جدید کویرتایر در کشور، ‌دلیل اصلی این محبوبیت را بهره‌گیری از طراحی داخلی و دانش بومی اعلام کرد و گفت: اگر قرار بر این بود تکنولوژی از شرکت های خارجی خریداری شود، بی‌شک آنها آخرین دستاوردهای خود را در اختیار ما قرار نمی‌دادند. به همین دلیل به جای وابستگی به دیگر کشورها کار را به سمت بومی‌سازی تکنولوژی و فناوری کاملا ایرانی پیش بردیم و به موفقیت زیادی نیز دست یافتیم تا جایی‌که کیفیت تایرهای شاسی‌بلند کویر اگر از نمونه‌های کره‌ای بالاتر نباشد، کمتر نیست. قربانی تبلیغ اصلی کویر برای محصولات خود را کیفیت بالا دانست که باعث می‌شود مصرف‌کننده به جای پرداخت هزینه‌های هنگفت برای خرید تایر خارجی به سمت محصول کاملا ایرانی و با کیفیت برود.
وی از تولید تایرهایی با تحمل سرعت بالای 270کیلومتر بر ساعت و بالاتر خبر داد و گفت: دستیابی به این تکنولوژی نمادی از برتری محصولات ایرانی است. وی تصریح کرد: در حال حاضر دو تایر با شاخص سرعت zrتولید می‌شود که تحمل سرعت 270کیلومتر بر ساعت و بالاتر را دارد. این دو تایر در سایزهای 215/45R18 برای خودرو تیولی و 255/45R20 برای خودرو فیدلیتی گروه بهمن است و علاوه‌بر این شاخصه برای اولین بار در کشور با فاق 45تولید شده است.
قربانی با تاکید بر اینکه این اولین‌ها در صنعت تایر ایران نشان از بالا بودن سطح فناوری بومی است، افزود: درحال‌حاضر 8سایز تایر رینگ 16به بالا برای خطوط تولید خودروسازان تولید می‌شود که از آن جـــــــــــمله می‌توان به خودروهای تیولی،‌ جک اس 5،‌ تیگو 7، ‌آریزو 5 و آریزو6،‌ سری جـــــــدید ام‌وی‌ام X33 و پیکاپ T8اشاره کرد.
مدیرفروش کویرتایر از برنامه‌ریزی مدیران این شرکت برای آینده بازار خودروی کشور خبر داد و گفت: باتوجه به گستردگی محصولات شاسی‌بلند در بازار ایران،‌ تصمیم داریم با توسعه سایزهای مختلف کشور را از وابستگی به تایرهای خارجی در این گروه محصول رها کنیم.
ازجمله خودروهایی که می‌توانند از این پس از تایرهای کویرتایر استفاده کنند باید به ام‌وی‌ام X33 نسل جدید،‌ چانگان، ‌تویوتا کمری در دو سایز، ‌آریزو 5 و 6،‌ هایما S7 و S5،‌ تیگو 5و 7،‌ سوزوکی گرندویتارا، ‌پرادو، ‌تیوولی، ‌جک‌اس 5،‌ نیسان ایکس‌تریل، ‌اسپورتیج، ‌مدل‌های مختلف سانتافه و پیکاپ جدید کرمان خودرو اشاره کرد.
در جدول زیر تمام مدل‌های تولیدی کویرتایر در رینگ‌های 16به بالا برای آگاهی مصرف‌کنندگان از محصولات تولیدی درج شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =