کد خبر: 236165
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
هیولای پینین‌فارینا

هیولای پینین‌فارینا سرانجام برای حضور در انظار عمومی آماده شد. باتیستا نخستین اَبَرخودرو برقی پینین‌فاریناست که 1900 اسب‌بخار توان دارد و اکنون دو سال از زمانی که خبر آن منتشر شده بود می‌گذرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،هیولای پینین‌فارینا سرانجام برای حضور در انظار عمومی آماده شد. باتیستا نخستین اَبَرخودرو برقی پینین‌فاریناست که 1900 اسب‌بخار توان دارد و اکنون دو سال از زمانی که خبر آن منتشر شده بود می‌گذرد. اما سرانجام این اَبَرخودرو که قوای محرکه آن از باتری تغذیه می‌کند،‌ رنگ آفتاب را دید و برای حضور در خیابان‌ها و جاده‌ها آماده شد. با عرضه این اَبَرخودرو، پینین‌فارینایی که مربی‌ساز بود، اکنون خودروساز شده است. از همه مهم‌تر، تحقق وعده و قولی است که در در نگاه نخست غیرممکن به‌نظر می‌رسید و حالا که این خودرو در پینین‌فارینا جوانه زده، به‌عنوان بخشی از معرفی این خودرو، پینین‌فارینا تعداد زیادی عکس از مشخصات فنی و امکانات این خودرو منتشر کرده است.

رونمایی از اَبَرخودرو برقی پینین‌فارینا

بخشی از این عکس‌ها مربوط به‌تست‌های این خودرو در جاده‌های کالیفرنیاست. خوشبختانه خودرویی که از خط تولید بیرون آمده، در حد طراحی شباهت قابل توجهی با همان نمونه اولیه دارد که در نمایشگاه بین‌المللی ژنو در سال 2019 به‌نمایش درآمد. خطوط بدنه فیبرکربنی از جلو تیز این خودرو تا بخش پرقدرت عقب خودرو کشیده شده است. باتیستا به‌رقم چهره باشکوه و جلال و وقار، عملکرد بسیار چابکی نیز دارد. در مشخصات فنی باتیستا نیز تغییری ایجاد نشده و همان‌طور که در نمایشگاه بین‌المللی ژنو وعده داده شده بود،‌ این هیولا مجهز به‌باتری 120 کیلووات است که چهار موتور برقی را تغذیه می‌کند و می‌تواند 1900 اسب‌بخار توان و 1,696 فوت‌پوند گشتاور ایجاد کند و در بازار ایتالیا عنوان قوی‌ترین اَبَرخودرو برقی را به خود اختصاص دهد. صفر تا صد این هیولا 2 ثانیه عنوان شده که رقیب سرسختی برای مدل اس‌پلاید تسلا S Plaid به‌حساب می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =