خودروهای برقی

فولکس‌واگن و بریتیش پترولیوم (BP) اعلام کردند قرار است در کنار یکدیگر اقدام به گسترش و افزایش سرعت توسعه شبکه شارژرسانی سریع به خودروهای برقی کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،فولکس‌واگن و بریتیش پترولیوم (BP) اعلام کردند قرار است در کنار یکدیگر اقدام به گسترش و افزایش سرعت توسعه شبکه شارژرسانی سریع به خودروهای برقی کنند. این اقدام در سایت‌ها و ایستگاه‌هایی واقع در بریتانیا، آلمان و برخی کشورهای اروپایی پیگیری خواهد شد. هر دو شرکت شبکه‌های شارژ فوق‌سریع را برای تسریع در پذیرش خودروهای برقی ضروری می‌دانند. این شرکت‌ها تفاهم‌نامه همکاری خود را امضا کرده‌اند و قصد دارند در ماه‌های آینده توافق‌نامه‌ها را نهایی کنند. این اقدام دو بازیگر برجسته جهانی در زمینه ایجاد شبکه‌ای از شارژرهای فوق‌سریع در مکان‌های مناسب و با کیفیت بالا را درسایت‌های BP و سایت‌های Aral آلمان گرد هم‌می‌آورد. این امر به رانندگان خودروهای برقی اطمینان بیشتری می‌دهد تا بتوانند به گزینه‌های شارژ با کیفیت و قابل‌اعتماد نزدیک دسترسی داشته باشند. BP تخمین می‌زند که تقریبا۹۰درصد مردم انگلستان و آلمان در فاصله 20دقیقه‌ای از سایت‌های BP یا سایت آرال سکونت دارند. این توافق همچنین باعث می‌شود BP شریک شارژ برقی‌های گروه فولکس‌واگن باشد، زیرا شبکه شارژ BP با خودروهای گروه فولکس‌واگن هماهنگ شده تا بتواند هزینه اشتراک و هزینه شارژ سریع و ساده را برای مشتریان برقی درنظر بگیرد و به صورت خودکار پرداخت کند. این شبکه همچنین به‌عنوان بخشی از شبکه پالس BP (پالس Aral در آلمان) برای سایر مشتریان برقی‌ها در دسترس خواهد بود.
البته دسترسی به شارژ فوق سریع برای رانندگان خودروهای برقی را به طور گسترده‌ای بهبود می‌بخشد. اِما دلانی (Emma Delaney) معاون ارشد محصولات بی‌پی گفت: «امکان توسعه سریع وسایل نقلیه الکتریکی ازجمله اصلی‌ترین برنامه‌های BP برای افزایش راحتی و حمل‌ونقل است و از جاه‌طلبی برای رسیدن به صفر خالص در زمینه انتشار آلایندگی پشتیبانی می‌کند. با همکاری گروه فولکس‌واگن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان قصد داریم به نگرانی افرادی که قصد خرید یک خودرو برقی دارند توجه کنیم. ما با هم می‌توانیم راه‌حل‌های سریع، قابل‌اعتماد و مناسب شارژ را برای رانندگان در انگلستان و اروپا ارائه دهیم تا بتوانند اطمینان بیشتری نسبت به تعویض خودرویشان با نمونه‌های تمام‌برقی داشته باشند. با استفاده از شارژ فوق‌سریع، سریع و در مقیاس بزرگ، می‌توانیم موقعیت پیشرو ایجاد و به تسریع در جذب خودروهای برقی کمک کنیم». توماس اشمال (Thomas Schmall)، عضو هیات‌مدیره گروه فولکس‌واگن و مدیرعامل اجرایی گروه فولکس‌واگن گفت: «شارژ بسیار سریع عامل اصلی تحریک استفاده از الکترونیکی‌ها به حساب می‌آید، بنابراین ستون اصلی تحول فولکس‌واگن است. همراه با شرکای قوی مانند BP این موضوع مهم را در دست گرفته‌ایم و تا 18000 شارژر جدید در اروپا خواهیم ساخت. این تقریبا 1/3 تقاضای تخمین‌زده شده برای شارژ فوق‌سریع در سال 2025 است».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =