کد خبر: 236586
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۴۴۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۸۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های استان درحال اجرا است، افزود: جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته شده و برگشت داده می‌شود.

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد روان در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم.

وی با اشاره به کاهش دید مقطعی در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان و گدوک سوادکوه، اضافه کرد: باتوجه به بارندگی معمولا بعد از بارش‌ها احتمال سقوط سنگ و ریزش در محورهای کوهستانی مازندران دور از انتظار نیست‌.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های استان درحال اجرا است، افزود: جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته شده و برگشت داده می‌شود.

این مسوول بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۴۴۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۸۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۲ هزار و ۶۷۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۸هزار و ۳۷۲ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی گفت: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال و درصورت ضرورت برای تردد تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =