باتری‌های یو‌پی‌اس

درپاسخ به‌مطلب مندرج در شماره 1496  چهارشنبه مورخه 24/06/1400 درخصوص هشدار فعالان بازار به‌افزایش قیمت باتری، به‌آگاهی می‌رساند صنعت‌باتری با اتکا به‌دانش فنی روز و توان متخصصان داخلی درسال‌های اخیر به‌مرز خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک رسیده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،در شماره روز چهارشنبه روزنامه «دنیای‌خودرو» تعدادی از فعالان بازار باتری از کمبود این محصول در بازار به‌سبب کاهش عرضه باتری‌سازان به‌دلیل صادرات گلایه کردند. در این گزارش تعدادی از فعالان بازار هشدار دادند که کمبود باتری و کاهش عرضه این محصول به‌بازار سبب افزایش قیمت‌ آن خواهد شد و درعین حال آن‌ها از صادرات این محصول سخن به‌میان آوردند. موردی که با واکنش انجمن تولیدکنندگان باتری مواجه شد و آن را به‌طور کلی تکذیب کردند.
درمتن جوابیه انجمن تولیدکنندگان باتری که به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» ارسال شده، آمده است:
«درپاسخ به‌مطلب مندرج در شماره 1496 چهارشنبه مورخه 24/06/1400 درخصوص هشدار فعالان بازار به‌افزایش قیمت باتری، به‌آگاهی می‌رساند صنعت‌باتری با اتکا به‌دانش فنی روز و توان متخصصان داخلی درسال‌های اخیر به‌مرز خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک رسیده است.
تولیدکنندگان بیش از 95 درصد مواداولیه و قطعات مصرفی در تولید این محصول را بومی‌سازی کرده‌اند و درحال حاضر با ظرفیت تولید بیش از 12 میلیون‌عدد باتری در سال، نه‌تنها تامین نیاز بازار داخلی بلکه صادرات به‌کشورهای همسایه را نیز در برنامه کاری‌شان دارند.
لذا مطلب عنوان‌شده درخصوص کاهش عرضه باتری وافزایش قیمت توسط تولیدکنندگان باتری کذب محض بوده و توسط تعدادی از عوامل توزیع شایعه شده است .
انجمن تولیدکنندگان باتری اعلام می‌کند با تمام توان به‌تولید و عرضه باتری در بازار ادامه می‌دهد تا بازار با هیچ‌گونه کمبودی مواجه نشود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =