کومهو

نیسان اعلام کرد کومهو را به‌عنوان تامین‌کننده تایرهای نسل جدید شاسی‌بلند پت‌فایندر انتخاب کرده است. بنابراین شاسی‌بلند میان‌سایز نیسان با تایرهای کروگن HP71 و ابعاد 255/60R18 روی خط تولید خواهد رفت. 

به گزارش «اخبار خودرو»،نیسان اعلام کرد کومهو را به‌عنوان تامین‌کننده تایرهای نسل جدید شاسی‌بلند پت‌فایندر انتخاب کرده است. بنابراین شاسی‌بلند میان‌سایز نیسان با تایرهای کروگن HP71 و ابعاد 255/60R18 روی خط تولید خواهد رفت.
سری کروگن (Crugen) همزمان با ظهور شاسی‌بلندهای شهری توسعه یافت و اکنون در سراسر جهان به عنوان یکی از تایرهای منحصربه‌فرد شاسی‌بلندها شناخته می‌شود. بخش مرکزی قوی و بلوک‌های شانه‌ای بهبودیافته کنترل و پاسخگویی فرمان را تضمین می‌کند. همچنین کانال‌های عمیق روی آج و شیارهای وسیع محیطی، تخلیه آب را بهینه کرده‌اند که این موضوع پایداری در آب و هوای مرطوب را بهبود می‌بخشد. عملکرد عالی این تایر در جاده HP71 را به تایری مناسب برای پت‌فایندر جدید تبدیل می‌کند. قرارداد عرضه OE این تایر مربوط به پت‌فایندرهایی با مقصد بازار آمریکای‌شمالی است. بنابراین تایرهای عرضه‌شده در خودروهای این بازار در تاسیسات اصلی تولید کومهو در شهر ماکون ایالت جورجیا تولید می‌شوند.
قرارداد جدید نیسان با کومهو شامل جدیدترین محصول در مجموعه جهانی به‌صورت OE است که این روزها شامل آئودی، ب‌ام‌و، جیپ، مرسدس‌بنز، رنو، سئات، اشکودا و فولکس‌واگن و همچنین خودروسازان بزرگ کره‌ای یعنی هیوندای و کیا می‌شود. در واقع پیش از پت‌فایندر؛ کیا در محصول برقی EV6 اقدام به سفارش‌گذاری برای تامین OE این تایر کرده بود که باتوجه به شاسی‌بلند بودن این محصول نشان از توانایی‌های بالای این تایر برای یک محصول تمام‌برقی دارد. هــــــــیوندای نیز برای عرضه شاسی‌بلند سانتاکروز در بازار ایالات‌متحده از ابعاد 245/60R18 کــــــروگن HP71 استفاده می‌کند.
از بین خودروسازان آمریکایی نیز فورد تصمیم گرفته است نسل جدید پیکاپ رنجر با این تایر در بازار داخلی عرضه شود. با این روند به نظر می‌رسد امکان انتخاب این تایر برای شاسی‌بلندهای جدید دیگری که توسط سایر خودروسازان پریمیوم و متوسط قصد حضور در بازار ایالات‌متحده و کانادا را داشته باشند،‌ وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =