مرسدس‌بنز G کلاس

پروژه کان « Project Kahn» در جهان به‌دلیل ارتقای انواع خودروهای قدرتمند مشهور است. به‌تازگی افضل کان، طراح انگلیسی توجه خود را معطوف‌به مرسدس‌بنز G کلاس کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،پروژه کان « Project Kahn» در جهان به‌دلیل ارتقای انواع خودروهای قدرتمند مشهور است. به‌تازگی افضل کان، طراح انگلیسی توجه خود را معطوف‌به مرسدس‌بنز G کلاس کرده است.
در سال گذشته این طراح بریتانیایی به همراه تیمش ظاهر جدید و جامعی برای این کلاسیک آلمانی ایجاد و نسخه Carbon Wide Track را معرفی کردند. از نظر بصری تغییرات این جی‌کلاس کلاسیک خاکستری به سادگی قابل تشخیص نیست. با بهره‌مندی‌از طراحی ساده و کلاسیک خودرو اصلی، استایل لوکس جدید متشکل از بال‌های جلو و عقب بازشده با ظاهری تهاجمی هستند، البته این نما به ظاهر قوی خودرو اصلی بازمی‌گردد، اما افزودن این قطعات نیز موثر بوده‌اند. ترکیبی خیره‌کننده از روکش کاپوت کربنی، اسپویلر سپر پایین، جلوپنجره خاص جلو، اسپویلر سقف در عقب و همچنین سپر سقف، حس تهاجمی خودرو را افزایش می‌دهند. اما مهم‌ترین اتفاق روی چرخ‌های این خودرو رخ داده است، درواقع همان جایی که کان روی هر خودرویی تسلط دارد و ضمن افزایش ابهت هویت خودرو را نیز منتقل می‌کند. رینگ‌های فرفورژه Type 57 با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری تولید شده‌اند و متناسب با ابعاد 23اینچی کلاهک‌های اصلی قرارگیری پیچ‌های رینگ هستند. به‌دلیل استفاده‌از خطوط تمیز ساده، سطوح ارگانیک نرم در لبه پره‌ها و مرکزیت مکانیکی هدفمند، رینگ‌های کان نوع 57 با ظرافت و نوآوری نیز همنشین هستند.
سیستم اگزوز متقارن اختیاری (لوله‌های خروجی 100 میلی‌متری) در کنار تایرهای کانتیننتال SportContact ™ 6 باعث بهبود دقت هنگام رانندگی در جاده، راحتی و ثبات می‌شود زیرا فاصله عالی از زمین و تعلیق خوب حفاظت از محورها را تضمین می‌کند. استفاده از فناوری Black Chili در تایرها حداکثر چسبندگی را در همه جهات تضمین و تجربه رانندگی عالی را امکان‌پذیر می‌کند. افضل کان درباره این پروژه گفت:«نسخه کربن واید ترک از مرسدس G کلاس با بهره‌مندی‌از تغییرات اساسی ظاهری آراسته نیز دارد که البته فقط پروژه کان می‌تواند آن را برای مشتریان خاص خود ارائه دهد. کلاس G بستر ایده‌آلی برای نشان دادن مشارکت ‌ما با کانتیننتال است، البته آنها شریک بی‌نظیری برای تامین تایرهای با عملکرد بالا هستند.
خانواده محصولات اسپرت کانتیننتال اسپرت کانتک ۶ برای کسب عملکرد بالا، هندلینگ و ترمز ایده‌آل است. انتخاب بهترین تایر با عملکرد بالا بسیار حیاتی بوده و من خوشحالم که کانتیننتال این نسخه را به‌عنوان شاسی‌بلند ایده‌آل برای معرفی تایرهای Sport Contact ™ 6 انتخاب کرده، این یک فرصت عالی برای ماست تا خودروهای با عملکرد بالای خود را با این تایرها ارائه دهیم، لاستیک‌هایی که برای همکاری با چنین خودرو قدرتمند طراحی و ساخته شده‌اند.» قیمت درنظر گرفته‌شده برای این خودرو خاص ۲۲۴ هزار و ۹۹۹ پوند است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =