ایکس 22 پرو

درانتخاب خودرو افراد باید به‌تمام جوانب بیندیشند؛ به‌خصوص اگر گزینه‌های زیادی پیش رویشان باشد. در اینجا قصد داریم هفت دلیل مهم برای انتخاب خودرو ایکس 22 پرو را بیان کنیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،درانتخاب خودرو افراد باید به‌تمام جوانب بیندیشند؛ به‌خصوص اگر گزینه‌های زیادی پیش رویشان باشد. در اینجا قصد داریم هفت دلیل مهم برای انتخاب خودرو ایکس 22 پرو را بیان کنیم.مدل ایکس 22 پرو نسخه جدید خودرو محبوب مدیران‌خودرو، ایکس22 است که این شرکت قصد دارد درپاییز امسال از آن رونمایی کند و با تغییرات جدیدی همراه شده است. اما هفت دلیل برای خرید این خودرو عبارتند از:

طراحی جذاب
همیشه در انتخاب خودرو نخستین موردی که توجه همه را به‌خود جلب می‌کند، ظاهر آن است و مدل ایکس 22 پرو با طراحی جدید و مدرن خود می‌تواند نظر مشتریان جوان را به‌خود جلب کند. این خودرو با طراحی جذاب خود در جلوپنجره و چراغ‌ها، ظاهری اسپرت را ارائه می‌دهد و حرف‌هایی برای گفتن دارد. از طرفی چراغ‌های پرقدرت با طراحی جدید نیز به‌ایجاد این حس و ارتقای جذابیت ظاهری خودرو کمک بسیاری می‌کند.

7 دلیل برای انتخاب «ایکس 22 پرو»

مانیتور بزرگ و دوست‌داشتنی
از ظاهر که بگذریم رانندگان بیش‌تر زمان خود را درون خودرو سپری می‌کنند و داشتن طراحی داخلی زیبا یکی از دلایل مهم برای انتخاب خودرو است. طراحی جدید داشبورد ایکس 22 پرو با یک مانیتور بزرگ 9 اینچی که دسترسی راحت‌تر را برای راننده به‌ارمغان آورده، پیشنهادی است که در سایر خودروهای هم‌رده کمتر دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جالب این مانیتور قابلیت اتصال تلفن‌همراه به‌آن است که می‌تواند برنامه‌های پراستفاده گوشی را به‌شما نشان دهد.
رانندگی نرم‌تر
دلیل سوم انتخاب ایکس 22 پرو تکنولوژی استفاده‌شده در این خودرو است. ایکس 22 پرو به‌آسایش رانندگان حین رانندگی بسیار کمک کرده و بسیاری از امکانات رفاهی راننده را فراهم کرده است. حین رانندگی با این خودرو شاید نخستین‌چیزی که نظر شما را به‌خود جلب می‌کند، فرمان برقی این خودرو باشد. درواقع فرمان برقی EPS ایکس 22 پرو حین حرکت با سرعت‌ پایین و در زمان پارک کردن خودرو که معمولا راننده به‌نیروی زیادی نیاز دارد، با فراهم کردن شرایط مساعد مانع از وارد آمدن فشار اضافی به‌دست راننده می‌شود. از سوی دیگر در سرعت‌های بالا که برای ایمنی بیش‌تر، باید خودرو بیش‌تر تحت‌کنترل باشد و فرمان از حالت معمول سنگین‌تر شود، این نیرو کاهش می‌یابد. همچنین به‌دلیل هدایت فرمان برقی با سیستم نرم‌افزاری، دقت، اعتدال و حساسیت فرمان به‌مراتب بیش‌تر می‌شود.

7 دلیل برای انتخاب «ایکس 22 پرو»

آسایش در رانندگی
یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار کارآمد در این خودرو سیستم اتوهلد است و اتوهلد ایکس22 پرو نهایت آسایش و البته امنیت را برای راننده به‌ارمغان می‌آورد. سیستم اتوهلد یکی از تجهیزاتی است که در شهرهای بزرگ و کوچک که از ترافیک برخوردار هستند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و سبب رفاه حال راننده خواهد شد. درحقیقت زمانی که خودرو در ترافیک قرار می‌گیرد راننده باید به‌دفعات ترمز بگیرد و سپس اهرم دنده را خلاص کند و به‌منظور حرکت دوباره باید اهرم دنده را درحالت حرکت قرار دهد و سپس پدال گاز را بفشارد. این چرخه تا زمانی که از ترافیک خلاص نشوید ادامه خواهد داشت و باعث خستگی زیاد عضلات پا و دست می‌شود و از نظر روانی هم بسیار آزاردهنده است. اینجاست که اتوهلد (AUTO HOLD) نقش موثری خواهد داشت. عملکرد این سیستم به‌گونه‌ای است که پیش از گیر کردن در ترافیک راننده آن را فعال می‌کند و این سیستم زمانی که راننده پدال ترمز را می‌فشارد و خودرو به‌شکل کامل متوقف می‌شود، به‌طور اتوماتیک توسط ترمزدستی، خودرو را ثابت نگه می‌دارد و دیگر لازم نیست راننده پدال ترمز را پایین نگه دارد.

رانندگی ایمن
از موارد دیگری که سبب نگرانی رانندگان می‌شود فشار باد لاستیک‌های خودرو است. درحقیقت وظیفه سیستم TPMS (Tire Pressure Monitoring System) نشان دادن میزان باد لاستیک‌ها به‌راننده است و این سیستم به‌صورت الکترونیکی کار می‌کند و به‌صورت زنده میزان باد لاستیک را به‌راننده گزارش می‌دهد. این سیستم نه‌تنها از بروز تصادف‌هایی که به‌این دلیل پیش می‌آید جلوگیری می‌کند، بلکه با تذکر به‌راننده درمورد کم بودن باد لاستیک‌ها، میزان مصرف سوخت را نیز کاهش می‌دهد.

کروزکنترل
سیستم نگهدارنده سرعت یا همان کروزکنترل در خودروها شرایط را برای کنترل سرعت در یک وضعیت ثابت حین رانندگی فراهم می‌کند. و تصور کنید که آماده سفر می‌شوید؛ اما شما تنها کسی هستید که می‌تواند رانندگی کند و جاده‌ای هزار کیلومتری هم در پیش روی شماست. فکر کردن درباره این جاده که حداقل چندین ساعت از آن مسیری مستقیم است پیش از نشستن پشت فرمان نیز شما را خسته خواهد کرد! اما خوشبختانه کروزکنترل می‌تواند بار زیادی را از روی دوش شما بردارد.

موتور و گیربکس
گیربکس 9 سرعته cvt می‌تواند دلیل دیگری برای خرید خودرو ایکس 22 پرو باشد و این گیربکس نسل جدید سبب تعویض دنده نرم‌تر و بهینه‌تر می‌شود. از دیگر مزایای این خودرو موتور بسیار کم‌مصرف آن است که با وجود مصرف کم، شتاب بسیار خوبی را به‌راننده ارائه می‌دهد و لذت رانندگی با این خودرو را چندبرابر می‌کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    چند می گیری گریه کنی
  • رضا IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    چند می گیری گریه کنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =