پمپ‌بنزين

«آرامکو» و «توتال‌انرژی» دو ایستگاه خدمات شبکه مشترک فروش سوخت خود را در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و صیحات در استان‌شرقی این کشور راه‌اندازی کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،«آرامکو» و «توتالانرژی» دو ایستگاه خدمات شبکه مشترک فروش سوخت خود را در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و صیحات در استانشرقی این کشور راهاندازی کردند. این اقدام بهدنبال امضای قرارداد سرمایهگذاری مشترک 50-50 (جوینتونچر) بین آرامکو و توتالانرژی در سال 2019است که در آن برای ارتقای جدی شبکهای شامل ایستگاه خدمات و گسترش دامنه خدمات سوخترسانی باکیفیت در سراسر عربستان سعودی برنامهریزی شد.

این شبکه شامل ایستگاههایی با نام تجاری آرامکو یا توتالانرژی است که به رانندگان سوخت ممتاز و خدمات خردهفروشی ارائه میکند.

امین حسنالناصر، مدیرعامل آرامکو عربستان سعودی گفت: «افتتاح اولین ایستگاههای خدمات نقطه عطف مهمی در شراکت ماست زیرا به گسترش حضور خود در زنجیره ارزش پاییندستی ادامه میدهیم.

این شرایط با شریک قدیمی ما یعنی توتالانرژی به وجود آمده است و در حال ایجاد یک شبکه ممتاز هستیم که رضایت رانندگان و مسافران عربستان سعودی را افزایش میدهد. همانطور که عربستان سعودی پروژههای گردشگری را گسترش میدهد، میتوان انتظار داشت سفرهای داخلی همراه با تقاضا برای خدمات مهماننوازی نیز با رشد مواجه شود. با ورود به بازار خردهفروشی، هدف ما ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتریان و ایجاد فرصتهایی برای سعودیها به منظور دنبال کردن مشاغل خردهفروشی و بازاریابی است».

ازسویدیگر پاتریک پویان، مدیرعامل توتالانرژی که در این مراسم حاضر بود، گفت: «هدف ما این است به مشتریان جدید عربستانی خود انرژی پاک، قابلاعتماد و در دسترس ارائه دهیم. افتتاح این دو ایستگاه گامی رو به جلو در تایید مجدد همکاری طولانیمدت با آرامکو، پس از سرمایهگذاری مشترک در ساتروپ است که در سال 2008 آغاز شد. خوشحالم که این نقطه عطف جدیدی در چهار دهه حضور ما در عربستان سعودی است زیرا به اقتصاد محلی عربستان سعودی کمک میکند.» این ایستگاههای خدمات که تحتنظر هر دو برند کار میکنند، شامل سوختهای باکیفیت، فروشگاههای رفاهی، خدمات خودرویی کارآمد مانند تعویض روغن و کارواش، برنامههای وفاداری و خدمات دیجیتالی آسایش در سفر هستند. ایستگاههای توتالانرژی کافههای برند «Bonjour» را نیز در خود جای خواهند داد، در حالی که ایستگاههای آرامکو دارای کافههایی به نام «Fai» هستند، جایی که مشتریان میتوانند در حالی که منتظر خودروهایشان هستند، از شیرینیهای تازه و قهوه ممتاز لذت ببرند و خدمات موردنیازشان را نیز دریافت کنند. البته این ایستگاهها به پنلهای خورشیدی، مطابق با اهداف طرح سبز عربستان سعودی نیز مجهز شدهاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =