این اتوسرویس‌کار که نام یکی از سلسله‌های بزرگ ایرانی را برای اتوسرویس خود انتخاب کرده است، باور دارد خدمات گسترده موتوسل این انگیزه را در او ایجاد کرده تا به یکی از بهترین خدمات‌دهندگان سرویس‌های تعویض روغن در سطح شهر و استان خود تبدیل شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،محمدداوود گل‌محمدی در استان کردستان به‌عنوان نماینده موتوسل شناخته می‌شود. این اتوسرویس‌کار که نام یکی از سلسله‌های بزرگ ایرانی را برای اتوسرویس خود انتخاب کرده است، باور دارد خدمات گسترده موتوسل این انگیزه را در او ایجاد کرده تا به یکی از بهترین خدمات‌دهندگان سرویس‌های تعویض روغن در سطح شهر و استان خود تبدیل شود. با وی درخصوص تجربه این همکاری که دارای سابقه‌ای طولانی است، به گفت‌وگو نشستیم. گل‌محمدی گفت: «دلیل اصلی برای شروع این همکاری رفت‌وآمد خودروهای گذرموقت در منطقه کردستان بود، این موضوع باعث شد نیاز به روغن‌های دارای سطح کیفی بالا و به‌خصوص سازگار با موتورهای توربوشارژ را به شدت احساس کنیم. به‌همین‌دلیل در جست‌وجوی برندهایی بودیم که علاوه‌بر تضمین کیفی محصولات، پشتوانه تولید و دانش‌فنی را نیز دارا باشند. پس از تحقیقات به‌واسطه یکی از دوستانی که قبلا در سنندج روغن‌فروش بود، با برند موتوسل آشنا شدیم. بنابراین نمونه‌های اولیه این محصول را تهیه و شروع به استفاده کردیم، بدین ترتیب پس از تست محصول، کیفیت روغن‌موتور موتوسل برای ما اثبات شد و متوجه شدیم پاسخگوی نیاز خودروهای اروپایی است که وارد منطقه کردستان می‌شوند.» گل‌محمدی در تشریح این موضوع افزود: «سبد روغن‌موتورهای گروه پریمیوم موتوسل با نام تجاری «موتوسل توربو» کاملا مهندسی‌شده و سازگار با شرایط آب‌وهوایی ایران و مناطق اطراف است، البته این محصول براساس استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود و در اختیار بازار هدف قرار می‌گیرد.» وی همچنین بیان‌ کرد: «از این گروه، بیشترین محصولی که درحال‌حاضر خود اتوسرویس مصرف می‌کند، محصول 10w40 SN توربو است که به صورت تخصصی برای استفاده در موتورهای تزریق مستقیم و توربو شارژ طراحی شده است.» وی در توضیح مزایای این روغن‌موتور موتوسل گفت: « این محصول دارای مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون است و از موتور در برابر افزایش غلظت روغن، تشکیل لجن و رسوبات در دمای بالا محافظت می‌کند. همچنین فرمولاسیون آن به‌گونه‌ای است که در برابر تنش‌های ایجادشده در توربوشارژ مقاومت کرده و رسوبات تشکیل‌شده روی قطعات آب‌بندی کمپرسور و محفظه توربوشارژ را نیز کنترل می‌کند».

وی همچنین به نام‌آشنا بودن برند موتوسل اشاره کرد و افزود: «زمانی که بزرگ‌ترین نمایندگان خودروسازان خارجی همچون تویوتا، فولکس‌واگن و رامک‌یدک، مصرف‌کنندگان انحصاری این برند هستند اعتماد به کیفیت و پشتوانه تولید برای اتوسرویس‌کاران دوچندان می‌شود.» او نسبت‌به بسیاری از برندهایی که سراغ‌شان رفته و پس از مدتی حذف شدند، گلایه داشت و پایداری در کیفیت و تولید را یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب موتوسل عنوان کرد. گل‌محمدی به‌عنوان سخن پایانی گفت: «اولویت اول برای دارندگان خودرو اصول نگهداری است، این اقدام را می‌توان مشابه پیشگیری قبل از درمان در سلامت انسان دانست. پس به همه دارندگان خودرو توصیه می‌کنم از روغن‌موتورهای باکیفیت و دارای اصالت استفاده کنند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =