شرکت «میشل‌دُرتایر سرویس» (MTS) با کسب چهارمین جایزه متوالی از موسسه «Tyresafe» در چهار معیار اصلی این موسسه به‌عنوان برترین تایر شناخته شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت «میشل‌دُرتایر سرویس» (MTS) با کسب چهارمین جایزه متوالی از موسسه «Tyresafe» در چهار معیار اصلی این موسسه به‌عنوان برترین تایر شناخته شد. سهام میشل‌دُر یا MTS در ژانویه سال ۲۰۱۷ توسط سومیتومو خریداری شد. شرکت MTS ۵۰سال قدمت دارد و در سال ۱۹۷۰ توسط تونی تاد تاسیس شد. دلیل نام انتخاب شده برای این برند نیز ایستگاه قطاری است که در دو مایلی همپشایر با همین نام قرار داشته و مسیر اصلی ارتباطی کارخانه با شهر بوده، کارخانه پیشین همپشایر اکنون به‌عنوان دفتر مرکزی این تایرساز است.
شعار فعلی این شرکت «آج بیشتر برای توان برتر» (More Tread for Your Bread) تضمین بهترین خدمات و قیمت «The best service and price, guaranteed» است. البته شبکه سرویس‌های آنلاین این شرکت نیز با شعار «همان روز نصب کنید» خود را معرفی می‌کنند که نشان از توانایی بالای بخش لجستیک آن دارد. ارزش واقعی این شرکت در زمان خرید سومیتومو مشخص شد زیرا این شرکت ژاپنی اقدام به پرداخت ۲۱۵ میلیون پوند برای دراختیار گرفتن برند، سرویس‌ها، خدمات و کارخانه این شرکت کرد. درحال‌حاضر محصولات میشل‌دُر با برند پروتایر عرضه می‌شود که براساس بررسی‌های Tyresafe توانسته است المانهای موردنیاز برای ایمنی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد. استوارت جکسون، مدیر Tyresafe و داور جوای درباره برنده جایزه امسال گفت: «آنچه با اعلام میشل‌دُر به‌عنوان برترین تایرساز برجسته شد، تعهد این شرکت نسبت‌به برنامه‌ای است که طی سال‌ها برای آگاهی از ایمنی تایرها انجام داده است. این فعالیت هماهنگ، هم از کمپین‌های آنلاین و هم از فعالیت‌های آفلاین مختلف، دسترسی خوبی ایجاد کرد.» گراهام میچل، مدیر بخش فروش عمده MTS نیز ادامه داد: «مفتخریم که جایزه «ایمنی در جامعه» را به‌دست آوردیم. جایزه ایمنی در جامعه یک دستاورد رضایت‌بخش است زیرا کار ما را به رسمیت می‌شناسد. مشارکت با خرده‌فروشان تایر و کمک به آنها سبب بالا رفتن آگاهی مصرف‌کنندگان نسبت‌به ایمنی تایر و سایر گروه‌ها و همچنین دیده شدن این فروشندگان به‌عنوان متخصص محلی است. این موضوع شامل برقراری ارتباط از طریق پیام‌های ایمنی درباره تایر؛ در کانال‌های آنلاین، سرویس آنلاین TyreClick و شبکه‌های اجتماعی، کالاهای بازاریابی مانند کتابچه ایمنی تایر و حتی توسط فروشندگان جدید انجام می‌شود و شامل فرصت‌های آموزشی و پشتیبانی از خرده‌فروشان تایر در رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری است. روزنامه The Inside Track، برند MTS را در شبکه کامل خرده‌فروشی تایرها تبلیغ می‌کند.» صفحه اختصاصی ایمنی لاستیک این روزنامه که اخبار و موضوعات مربوط به ایمنی تایر را گزارش می‌دهد، به معرفی محصولات و ویژگی‌های محصولات MTS می‌پردازد. درپایان میچل گفت: «در MTS ایمنی تایرها را بسیار جدی گرفته‌ایم، درحال‌حاضر و آینده با خرده‌فروشان تایر همکاری خواهیم کرد تا آگاهی درباره ایمنی تایر را بین مشتریان و عموم مردم گسترش دهیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =