سیستم ترمز بنتلی

برند بنتلی سال گذشته از بزرگ‌ترین ترمز در محصولش رونمایی کرد و کوپه جدید بنتلی Continental GT Speed  اوج عملکرد این برند است و پویاترین بنتلی جاده‌ای را که تاکنون ساخته شده است، بدون هیچ مصالحه‌ای برای راحتی یا لوکس بودن تعریف می‌کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،خودروسازان برای محصولاتشان از سیستم ترمز و لنت‌های مشخصی استفاده می‌کنند و سیستم‌ ترمز بسیاری از خودروها شبیه به‌هم است. این درحالی است که برخی خودروسازان برای به‌رخ کشیدن توانایی‌های خود از سیستم‌های جدیدی در این بخش استفاده می‌کنند؛ سیستم‌هایی که گاه حیرت‌انگیز است.
برند بنتلی سال گذشته از بزرگ‌ترین ترمز در محصولش رونمایی کرد و کوپه جدید بنتلی Continental GT Speed اوج عملکرد این برند است و پویاترین بنتلی جاده‌ای را که تاکنون ساخته شده است، بدون هیچ مصالحه‌ای برای راحتی یا لوکس بودن تعریف می‌کند.
علاوه‌بر این، آخرین عضو بنتلی دارای بزرگ‌ترین دیسک‌های ترمز 440 میلی‌متری (17.3 اینچ) است. ترکیبی از چهار فناوری به Continental GT Speed سطحی از چابکی، عملکرد و کیفیت بالای سواری می‌دهد.
Bentley Dynamic Ride و سیستم تعلیق بادی فعال نقش کلیدی در تعادل خودرو ایفا می‌کنند و ترمزهای کربن‌سرامیکی اختیاری و جدی، کنترل پایداری الکترونیکی متغیر و مجموعه دیگری از امکانات، چابکی و عملکرد را تقویت می‌کنند. Continental GT Speed با ترکیب سیستم‌های جدید همچنان فلسفه بنتلی را حفظ می‌کند. فلسفه‌ای که سبب می‌شود یک وسیله‌نقلیه احساس پیشروی و امنیت داشته باشد؛ اما همچنان پویا باشد. سیستم ترمز کربن‌سرامیکی جدید دارای دیسک‌های جلو با قطر 440 میلی‌متر همراه با کالیپرهای جلوی 10 پیستونی جدید است که نه‌تنها بزرگ‌ترین ترمز نصب‌شده روی بنتلی، بلکه بزرگ‌ترین ترمز خودرو در جهان است.
این آخرین نسل از دیسک‌های کربن‌سرامیکی است و این دیسک‌ها به‌طور ویژه برای ارائه عملکرد بسیار پیشرفته ترمز طراحی شده‌اند. لنت‌های این سیستم ترمز بدون مس طراحی و برای کاهش اثرات زیست‌محیطی فرموله شده است.
سیستم ترمز سرامیکی جدید درمقایسه با سیستم ترمز آهنی 33 کیلوگرم کاهش وزن را ارائه می‌دهد و مهم‌تر از همه این وزن بدون فنر است که به‌خودرو فرمان‌پذیری بیشتری می‌دهد.
ترمز سرامیکی به‌طور گسترده در سراسر جهان آزمایش شده و در آزمایش‌های انجام‌شده، ترمز سرامیکی ثابت کرده که به‌طور استثنایی در برابر محو شدن مقاوم است. پس از 10 توقف متوالی از سرعت 80 مایل برساعت، فاصله توقف تنها 1.1 متر افزایش یافت و به 61.1 متر رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =