موتوسل

نمی‌توان اعتماد رانندگانِ جاده‌های بی‌انتها یعنی کامیون‌داران را به سادگی جلب کرد، اما وقتی این افراد باتجربه نسبت به شعار یک برند اشراف پیدا کنند، آن‌وقت می‌توان بیان کرد این شرکت در عرضه محصول با کیفیت و برندینگ به‌خوبی عمل کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،نمی‌توان اعتماد رانندگانِ جاده‌های بی‌انتها یعنی کامیون‌داران را به سادگی جلب کرد، اما وقتی این افراد باتجربه نسبت به شعار یک برند اشراف پیدا کنند، آن‌وقت می‌توان بیان کرد این شرکت در عرضه محصول با کیفیت و برندینگ به‌خوبی عمل کرده است. آقای فتحی که از ۳۰سال پیش فعالیت خود را در حوزه اتوسرویس‌ و تعویض روغن آغاز کرده است، از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفت به شبکه موتوسل بپیوندد. اطلاعات آقای فتحی نسبت به محصولات موتوسل در حوزه دیزل زیاد است. ایشان باور دارد اخذ تاییدیه‌های کمپانی‌های معتبر همچون کاترپیلار، ولوو، بنز و رنو، همچنین تامین نیاز نمایندگان خودروسازان معتبر داخلی مانند بهمن‌دیزل و ماموت‌دیزل برای خودروهای اسکانیا این اعتماد به کیفیت را دوچندان کرده است. اگرچه مشتریان هم با درک ویژگی‌هایی همچون حفظ فشار در شرایط سخت، خاصیت پاک‌کنندگی و شویندگی و.... متوجه خواهند شد که از محصول با کیفیتی استفاده کرده‌اند.

سبد متنوع محصولات دیزل «موتوسل»
فتحی تنوع محصولات موتوسل در حوزه دیزل را بسیار بالا می‌داند، از درجات کیفی پایین‌تر مانند 20-W50 گرفته تا HP طلایی و محصول دوستدار محیط‌زیست یوروتری. علاوه‌بر گروه روغن‌موتور، نیاز سنگین‌سواران را هم در سایر گروه‌های محصولی مانند انواع واسکازین‌ها و ضدیخ تامین کرده است. در این جا باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در دو سال اخیر به‌رغم مشکلات تامین مواداولیه و همچنین شرایط کشور اما موتوسل حمایت و پشتیبانی خود را از اتوسرویس‌های دیزل اثبات کرد و روند تامین را با حداقل مشکلات انجام داد. به همین‌دلیل سایر اتوسرویس‌ها نیز تمایل بیشتری نسبت‌به تامین این محصول و حتی اخذ نمایندگی موتوسل پیدا کرده‌اند، به‌گونه‌ای که بارها از وی که از مشتریان قدیمی موتوسل است، می‌پرسند شیوه اخذ نمایندگی موتوسل چگونه است.

«موتوسل HPطلایی»؛ ضامن سلامت خودروهای سنگین‌
می‌توان گفت بالاترین سطح کیفی در این محصول ارائه می‌شود. آقای فتحی به کامیون‌هایی که سال ساخت ۲۰۱۰ به بالا دارند، با اطمینان این محصول را توصیه می‌کند. وی تصریح کرد بیمه‌نامه این محصول باتوجه به قیمت بسیار بالای کامیون‌های مدل بالا نشان از اطمینان و اعتماد موتوسل به محصول خود است. ضمن اینکه حساسیت پیشرانه‌های جدید و قطعاتی همچون کاتالیست به روغن موتور افزایش یافته است. این روند را می‌توان در عدم افت فشار، شویندگی کامل سطوح پیشرانه و افزایش مسافت تعمیرات مشاهده کرد. این بیمه‌نامه شامل مواردی همچون خرابی قطعات داخل موتور ناشی‌از روغن‌موتور که توسط کارشناس تشخیص داده شود، است و زیان واردشده پرداخت خواهد شد.

محصول «یوروتری (EURO III) موتوسل» با رنگ سبز به نشانه قاره‌سبز
کارشناسان موتوسل به نشانه طبیعت‌دوستی این محصول از رنگ‌دانه‌های سبز در آن استفاده کرده‌اند. به این ترتیب مالکان کامیون‌هایی با سطح آلایندگی یورو سه به بالا این اطمینان را خواهند داشت که علاوه‌بر حفظ سطح پایین آلایندگی پیشرانه‌، قطعات داخلی موتورها نیز به طور کامل حفاظت می‌شوند.

اعماد کامیون‌داران به «ضدیخ ویتال»
فتحی بیان می‌کند در چند سالی که ضدیخ ویتال را به سنگین‌سواران پیشنهاد داده است، همه آنها استفاده از بسته‌هایی با حجم ۴ و یک لیتری این محصول را ترجیح داده‌اند. دلیل این موضوع نیز تضمین فروشنده بر حفظ کیفیت مایع داخلی موتور تا دمای زیر 37درجه و همچنین تجربه مشتریان سابق در زمینه استفاده از این محصول بوده، ازسوی‌دیگر ادعای ضداسیدی بودن این محصول برای مشتریان به اثبات رسیده است. مدیر این اتوسرویس بیان می‌کند در صورت سلامت پیشرانه، ویتال تا ۲۴ماه می‌تواند حفظ کیفیت مایع خنک‌کننده پیشرانه را تضمین کند.

«موتوسل»؛ یادآور سلامت موتور
در پایان درخصوص بهترین خاطره آقای فتحی از موتوسل سوال کردیم. این مدیر اتوسرویس گفت بهترین خاطره از موتوسل بازدید از کارخانه این شرکت در سال 1398 است، چون توانساع پیش از پیش از سلامت پیشرانه کامیون‌هایی که از موتوسل استفاده می‌کنند،‌ اطمینان حاصل کند. از آنجاکه مشتریان این صنف به توصیه اتوسرویس‌کاران کاملا اعتماد دارند، بعد از این بازدید، به رانندگان جاده‌های بی‌انتها با اطمینان بیشتری یادآوری می‌کند که موتوسل برای سلامت موتور فراتر از یک شعار بوده و درواقع مانند رسالتی پایدار برای موتوسل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =