کد خبر: 240151
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
Motortec

توسعه و تولید محصولات جدید با فناوری‌ به‌روز یکی از اهداف و اقدامات شرکت‌های بزرگ درحوزه قطعه‌سازی است. پیشرو بودن و فناور بودن این شرکت‌ها سبب می‌شود جلوتر از حوزه خود حرکت کرده و فناوری‌های جدیدی برای حوزه خودرو معرفی کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،توسعه و تولید محصولات جدید با فناوری‌ به‌روز یکی از اهداف و اقدامات شرکت‌های بزرگ درحوزه قطعه‌سازی است. پیشرو بودن و فناور بودن این شرکت‌ها سبب می‌شود جلوتر از حوزه خود حرکت کرده و فناوری‌های جدیدی برای حوزه خودرو معرفی کنند. فناوری‌هایی که ایمنی را بالا برده و درراستای کمک به‌محیط‌زیست گام برمی‌دارد. در حوزه سیستم ترمز نیز چند شرکت همواره گام‌های بزرگی برای پیشبرد و پیشرفت این صنعت برداشته‌اند. برمبو یکی از این شرکت‌هاست که درطول سال همواره محصولات جدیدی به بازار عرضه می‌کند.
برمبو، شرکت پیشرو درتوسعه و تولید سیستم‌های ترمز با کارایی بالا، درگالری نوآوری Motortec برای کیت Beyond EV خود جایزه دریافت کرده است. محصول جدید این شرکت فناور به‌طور کامل به‌خودروهای الکتریکی اختصاص دارد و اخیرا در Motortec معرفی شده است.
کیت جدید Beyond EV از دیسک‌هایی با روکش ویژه و لنت‌های ترمز خلاقانه تشکیل شده است که به‌طور قابل‌توجهی دربازار افترمارکت برمبو برای خودروهای الکتریکی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این فناوری می‌تواند فروش ویژه‌ای برای این شرکت به‌همراه داشته باشد.
جدیدترین محصول برمبو که برگرفته از تخصص و تجهیزات مدرن این شرکت است، به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا اثرات محیطی را کاهش داده و بهترین عملکرد و ایمنی را ارائه کند. این به‌لطف مواد نوآورانه و فناوری‌های مدرن مورد استفاده درطول فرآیند توسعه به‌دست آمده است.
کیت Brembo Beyond EV شامل یک دیسک جدید و یک پد درحوزه خودروهای برقی است که برای محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی موجود دربازار طراحی شده است. اجزای جدید بسیار کم‌صدا بوده و در برابر اکسیداسیون مقاوم‌تر هستند. بنابراین عمر طولانی‌تری دارند. مزایایی که همگی به‌پایداری سیستم ترمز کمک می‌کنند. روکش دوگانه محافظ به‌جلوگیری از خوردگی کل کیت کمک می‌کند و درخشندگی و زیبایی ظاهری جذابی را به‌دیسک‌ها می‌بخشد. علاوه‌بر این، یک ماده اصطکاک بدون مس با صفحه پشتی گالوانیزه هم گرد و غبار و هم صدای جاده را هنگام ترمزگیری کاهش می‌دهد.
ایمنی و دوام درطراحی این سیستم ترمز جدید نقش اساسی دارد. خودروهای برقی علاوه‌بر ترمز سنتی از ترمز احیاکننده استفاده می‌کنند که درنتیجه استفاده از ترمزهای اصطکاکی کاهش می‌یابد.
با گذشت زمان، این می‌تواند منجر به‌ایجاد زنگ‌زدگی در اجزای سیستم ترمزی که استفاده نمی‌شوند، شود و ضمن کاهش ایمنی سیستم ترمز هزینه‌های تعمیر و نگهداری را افزایش دهد. هدف برمبو ایجاد کیت ترمزی بی‌صدا و مقاوم دربرابر خوردگی است؛ اما درنهایت این سیستم ترمز قرار است به‌توقف ایمن‌تر خودرو کمک کند.
جدیدترین طیف پدها و دیسک‌های خودروهای برقی برمبو، این نیازها را برآورده می‌کند و بسیاری از نوآوری‌های تکنولوژیکی، مواد و روش‌های معرفی‌شده توسط این شرکت را به‌شرکت‌های تولیدکننده خودرو منتقل می‌کند.
کیت Brembo Beyond EV از می 2022 به‌بعد در کشورهای مختلف دردسترس خواهد بود که شامل دیسک‌های پوشش‌داده‌شده و مواد اصطکاکی بدون مس و با صفحات پشتی گالوانیزه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =