روغن‌موتور

شل؛ به عنوان مالک بخش اعظم سهم بازار جهانی در روانکارهای محصول نهایی یا «فینیش پروداکت»، روغن‌موتور جدیدی به‌نام  Advance Fuel Save  را با گرانروی 10W-30 طی یک رویداد مجازی در هند معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شل؛ به عنوان مالک بخش اعظم سهم بازار جهانی در روانکارهای محصول نهایی یا «فینیش پروداکت»، روغن‌موتور جدیدی به‌نام Advance Fuel Save را با گرانروی 10W-30 طی یک رویداد مجازی در هند معرفی کرد. شل برای این محصول بر خواص اختصاصی کاهش مصرف سوخت کار کرده است به‌گونه‌ای‌که این محصول سالانه تقریبا 2500رینگیت هندوستان (معادل 32.81 دلار آمریکا) صرفه‌جویی برای موتورسیکلت‌سوارانی که روزانه مسافت‌های طولانی را می‌پیمایند، فراهم می‌کند. شل ادعا می‌کند مصرف‌کنندگان می‌توانند با همان مقدار سوخت، 5کیلومتر در هر لیتر اضافه را طی کنند و هزینه سفرهای خود را به حداقل ممکن برسانند. رونمایی از پکیج ادتیو صرفه‌جویی در مصرف سوخت بخشی از کمپین بزرگ‌تر مشتری‌محور شل تحت‌عنوان «Shell Advance Outriders Trail» است. این کمپین را می‌توان مزیت افزوده این برند روانکار برای موتورسیکلت‌سوارانی دانست که اشتیاق بی‌وقفه‌ای به راندن، صرف‌نظر از چالش‌ها، عدم قطعیت مربوط به بیماری همه‌گیر و تغییر پویایی جهانی دارند زیرابر قیمت سوخت تاثیر گذاشته است. این کمپین نه‌تنها به علاقهموتورسیکلت‌سواران احترام می‌گذارد بلکه به سه موتورسیکلت‌سوار خوش‌شانس این فرصت را می‌دهد تا این محصول جدید را در حالی که در کنار موتورسیکلت‌سواران برتر حرفه‌ای هند هستند، امتحان کنند. دبانجیل سنگوپتا، رئیس شعبه هند شل در سخنرانی مراسم معرفی این محصول گفت: «به عنوان تامین‌کننده پیشرو روانکار در جهان، براساس تقاضای بازار بینش دقیق و تعهد به ارائه محصولات باکیفیت بالا و متناسب با تکامل مصرف‌کنندگان خود به این مسیر هدایت شده‌ایم. این محصول راهکاری برای موتورسیکلت‌سوارانی است که به صورت روزانه با وسیله‌نقلیه خود تردد می‌کنند. به‌همین‌دلیل این محصول باتوجه به افزایش قیمت سوخت، مسافت پیموده‌شده به‌دلیل کاهش هزینه‌های جاری موردتوجه آنها قرار گرفته است. در شل کاهش انتشار کربن از طریق راه‌حل‌های پایدار یک اولویت است. ویژگی محصول جدید ما صرفه‌جویی در مصرف سوخت، به‌گونه‌ای ماهرانه است تا هم امکان مصرف سوخت کمتری را به مصرف‌کنندگان خود بدهد و هم با کاهش مصرف سوخت در هر کیلومتر، به سهم خود به پایدارسازی کمک کند.» شل Advance Fuel Save یک محصول تمام سنتتیک برتر است که از فناوری خالص‌سازی پلاس ساخته شده و به بهبود مسافت پیموده‌شده موتورسیکلت برای آزادسازی حداکثر پتانسیل موتورسیکلت‌ها کمک می‌کند و همچنین صرفه‌جویی در هزینه را به همراه دارد. کمپین Shell Advance Outriders Trails به موتورسیکلت‌سواران راهکاری را برای به اشتراک گذاشتن تجربه راندن هیجان‌انگیز با استفاده از محصولی را ارائه می‌دهد که صرفه‌جویی در مصرف سوخت را اولیت خود قرار داده است زیرا به آنها اجازه می‌دهد تجربیات خود را در کنار اینفولوئنسرهای مشهور هندی همچون
- Biker for Good، Story on Wheels و Gowtaman به اشتراک بگذارند. این سفر که از ماه می به بعد برنامه‌ریزی شده، چند مسیر محبوب ازجمله دهلی-اسپیتی، تان-مالوان و چنای-هیماچال را شامل می‌شود. با فرمول بین‌المللی و پیشرفته شل در محصول Advance Fuel Save در هند و با درجه ویسکوزیته 10W-30 که مطابق با مشخصات SN موسسه نفت آمریکا (API) و سازمان استانداردهای خودرو ژاپن (JASO (MA2 است، می‌توان آن را از برترین‌ها برای موتورسیکلت‌ها دانست. این محصول با روغن پایه Shell PurePlus که به صورت تبدیل گاز به مایع (GTL) فرموله شده، تشکیل می‌شود. فناوری آن حفاظت در دمای بالا و بدون اتلاف انرژی را در پایان 12000 کیلومتر امکان‌پذیر می‌کند. شل می‌گوید این محصول پیستون‌ها و موتورها را تمیز نگه می‌دارد و در عین حفظ اسب‌بخار، محافظت عالی در برابر سایش را نیز فراهم می‌کند. این روغن‌موتور با قیمت 670 رینگیت هندوستان «8.80 دلار آمریکا» برای هر لیتر، در بسته‌های یک لیتری در بازارهای هند موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =