کد خبر: 240338
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

میدل باس، موهبتی که نمی‌شناختید جاده و مسیر حمل ونقل زمینی مزیت‌های خاص خودش را دارد مثلا همیشه درد دسترس بودن جاده باعث شد دست و پاگیری برنامه های هوایی و ریلی گریبان‌گیر استفاده کنندگانش نباشد

جاده و مسیر حمل ونقل زمینی مزیت‌های خاص خودش را دارد مثلا همیشه درد دسترس بودن جاده باعث شد دست و پاگیری برنامه های هوایی و ریلی گریبان‌گیر استفاده کنندگانش نباشد. از طرفی زیبایی مسیر و تنوع پوشش گیاهی و آب و هوایی در مسیر جاده‌ای کشورمان سبب شده که بسیاری از مسافران، جاده و مسیرش را برای سفر انتخاب کنند در نتیجه وسیله نقلیه بسیار ارزشمند شد چرا که مسافران به دنبال وسیله ای بودند که علاوه بر کم هزینه و اقتصادی بودن، مجهز و راحت باشد تا کمترین خستگی را در طول مسیر تجربه کنند.

اتوبوس، میدل باس، مینی بوس و... از جمله وسایل نقلیه گروهیی بودند که از طرف مسافران با استقبال روبه رو شدند چرا که تمام الزامات مدنظرشان را برآورده می‌کردند. میدل باس شاید نام نچندان آشنایی برای شما باشد اما در ادامه مطالبی درباره این وسیله نقلیه کارآمد خواهیم خواند که شما را به آن علاقه‌مند خواهد کرد. میدل باس وسیله ی نقلیه ای هم رده اتوبوس است که قدمت ورود اولین نمونه‌های چینی‌اش به ایران به سال 84 برمی‌گردد.

امکانات و تجهیزاتی که میدل باس‌ها به مسافرین خود ارائه می‌دهند سبب شد این وسیله نقلیه خیلی زود جای خودش را در سیستم حمل نقل گردشگری ایران پیدا کند طوری که همه هواخواهش باشند. از آژانس‌های گردشگری با مسافرین داخلی و خارجی گرفته تا کسانی که به صورت گروهی قصد طبیعت‌گردی و بازدید از مکان‌های دیدنی را دارند. علت این محبوبیت را در ادامه متن خواهیم خواند پس با ما همراه باشید:

اجاره میدل باس

با میدل باس آشنا شوید:

میدل باس ظاهری شبیه به اتوبوس دارد اما با ابعاد کوچکتر. ظرفیت این وسیله نقلیه 32 نفر(با راننده) می‌باشد که نه به شلوغی اتوبوس است که نه به کوچکی ون. ظرفیت متوسطی که دارد از شلوغی بیش از حد جلوگیری می‌کند.

در مقایسه با اتوبوس ارتفاع کمتری دارد که این یک مزیت بزرگ در هدایت و کنترل ماشین در مسیرهای پر از چالش جاده‌ای است. میدل باس خودرو محبوب تورها و سفرهای گروهی و دسته جمعی با تعداد نه چندان بالاست چرا که علاوه بر آرامش و امنیت بالا از امکانات زیادی نیز برخوردار است. از جمله امکانات این ماشین‌ می‌توان به تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، صندلی‌های متحرک و تخت خواب شو، یخچال برای نگهداری مواد غذایی و... اشاره کرد. میدل باس به عنوان خودرویی جادار، برای اسباب و وسایل مسافرین خود، دو قسمت مجزا و جادار دارد یکی در قسمت بالای هر صندلی و دیگری قسمت بار مجزا در بیرون از میدل باس.

البته استفاده از این خودرو سودمند تنها به تورها و استفاده گردشگران محدود نمی‌شود بلکه مردم بخاطر امکانات و راحتی این نوع ماشین برای کاربردهای نظیر سرویس دانش آموزان، رفت و آمد کارمندان، مسافرت‌های راه دور و... به سراغ اجاره میدل باس می‌روند. البته لازم است بدانید که باهمه مزایایی که کرایه میدل باس برای سفر دارد اما طراحی داخلی‌اش بگونه‌ای است که برای سفر کردن به مسافت بیشتر از 400 کیلومتر مناسب نبوده و توصیه نمی‌شود.

با اجاره میدل باس دیگر نگران سرویس مدارس فرزندان خود نباشید

ناگهانی باز شدن مدارس بسیاری از والدین را غافلگیر و نگران کرد چرا که نحوه‌ی رفت و آمد دانش آموزان دغدغه مهمی برای خانواده‌هایی که مادر و پدر هر دو شاغل هستند، است. بدقولی مدرسه در تهیه سرویس رفت و آمد برای دانش آموزان نگرانی والدین برای فرزندانش را بیشتر کرد بخصوص برای کسانی که خانه آن ها دور از مدرسه قرار دارد. اما دیگر نگران این موضوع نباشید چرا که کرایه میدل باس از یک مرکز ارائه کننده خدمات حمل و نقل معتبر کار را برای شما راحت می‌کند. کافی است با تعدادی از کسانی که هم مسیر فرزند شما هستند یک میدل باس کرایه کنید و دیگر نگران امنیت و نحوه رفت و آمد نباشید.

اجاره میدل باس هم به صورت ساعتی برای مصافتهای کوتاه و هم به صورت روزانه برای سفرهای دور یا موارد خاص مانند سرویس مدارس و کارمندان وجود دارد. هزینه اجار میدل باس مسلما کمتر از اجاره اتوبوس است و از این نظر گزینه اقتصادی‌تری محسوب می‌شود. مراجعه به شرکتی منصف، معتبر و با سابقه برای اجاره میدل باس برای سرویس مدارس، در پایین آمدن هزینه‌های شما بسیار موثر است.

دریان سفر امید

وظیفه حمل و نقل مهمانان خود را با خیالی آسوده به میدل باس بسپارید

غم و شادی بخش جدا ناشدنی زندگی انسان‌ها به حساب می‌آید و این بخش مهم چه برای از دست دادن عزیزی باشد و چه به شکرانه و شادباش ورود انسان جدیدی به زندگی تشریفات و آداب مخصوص به خود را دارد. حال اجاره میدل باس چگونه می‌تواند به ما کمک کند؟ حمل و نقل مهمانان به مراسم مذکور از دغدغه‌های مهم میزبان به حساب می‌آید به خصوص برای مهمانانی که از راه دور به این جشن می‌آیند و با مسیر آشنا نیستند یا کسانی که خودرو شخصی ندارند. از طرفی وجود پارکینگ مناسب با جای پارک کافی در محل برگزاری مراسم از دغدغه‌هایی است که ذهن هر میزبان مهمان نوازی را مشغول به خود می‌کند. اما دیگر احتیاجی به نگرانی نیست چرا که اجاره میدل باس بهترین گزینه برای رفت و آمد مهمانان شماست. تنها کافی است شرکتی معتبر در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل مانند دریان سفر امید پیدا کنید تا آن‌ها شما را برای این رخداد راهنمایی کنند تا با توجه به تعداد مهمانان و امکاناتی که از خودرو کرایه‌ای خود انتظار دارید، ماشینی که بیشترین تطابق را با خواسته‌هایتان دارد معرفی کنند. خوبی استفاده از این نوع خدمات اجاره و کرایه این است که خودرو راس ساعت مدنظر شما در مبدا حضور پیدا کرده و تمامی مهمانان شما را سوار می‌کند سپس با ایمنی بسیار بالا ایشان را به مقصد می‌رساند.

مجددا راس ساعت مشخص شده توسط شما در محل حضور پیدا کرده و آنها را برمیگرداند. با این راه حل مشکل نبود جای پارک حل شده و حتی کسانی که وسیله نقلیه شخصی ندارند، با نهایت نظم و احترام در مراسم شما حضور پیدا می‌کنند و از بابت حمل و نقل و جابه‌جایی نگرانیی ندارند.

علاوه بر فوایدی که گفتیم از این دست کاربردهای میدل باس در زندگی روزمره بسیار زیاد است اما مهم این است که به آژانس معتبری برای ارائه خدمات مدنظر خود مراجعه کنید و از کارشناسان آن مجموعه بخواهید که شما را در این امر راهنمایی کنند تا تجربه خوب و رضایت بخشی از اجاره میدل باس دربستی خود داشته باشید.

اجاره میدل باس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =