جی‌ تی‌ تایر

گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی این فرصت را داشتند تا در کنار رانندگان حرفه‌ای دریفت در یک رویداد اجتماعی که در کارخانه ریچبورگ ایالت‌متحده جی‌تی‌تایر برگزار شد، سوار خودروهای نامتعادل در سطح آسفالت شوند.

دانش‌آموزان به منظور آشنایی با فناوری خودرو در چستر از تاسیسات ریچبورگ بازدید کردند و روند تولید تایر را از نزدیک دیدند. البته این دانش‌آموزان با رانندگان معروف فرمولا دریفت همچون کریس فورسبرگ، دن بورکت، جف جونز، کازویا تاگوچی، تراویس ریدر و آماندا سورنسن ملاقات و کلاه‌های ایمنی برای دریفت هیجان‌انگیز دریافت کردند. البته باید به این نکته اشاره کرد که عمر تایرهای رقابتی سری جی‌تی رادیال چامپرو اس‌ایکس-۲ آر که طراحی و ساخته کارخانه ریچبورگ بودند؛ خیلی زود به پایان رسید.

این رویداد پس از برگزاری مسابقات فرمول D در آتلانتا انجام شد و در آن فورسبرگ از رانندگان تیم GT Radial با کسب مقام دوم روی سکو رفت و جشن گرفت، همچنین بورکت راننده دوم این تیم چهارم شد.

این تایرساز اعلام کرد دانش آموزان که به‌تازگی درس‌هایی درباره تایر، فرمان‌دهی و سیستم تعلیق در وسایل نقلیه را به پایان رسانده‌اند، از دیدن روند تولید این محصول لذت بردند.

جولیانتو جاجادی، معاون اجرایی ارشد این کمپانی گفت: «از استقبال دانشجویان و مهمانان محلی در کارخانه ریچبورگ هیجان‌زده شدیم. این کارخانه تمام‌خودکار، آخرین فناوری تولید و نیروی کار ماهر را در خود جای داده است، همچنین توانستیم تجربه عملکرد تایرهای جی‌تی‌رادیال ساخت ریچبورگ را برای فعالیت تجاری جی‌تی‌تایر در ایالات متحده به نمایش بگذاریم. کارخانه کارولینای جنوبی ما مکانی ویژه با افراد خاص است و البته داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدواریم این بازدید الهام بخش نسل بعدی مهندسان و تولیدکنندگان در جامعه محلی باشد.»

جی‌تی همچنین با مدرسه منطقه‌ای شهرستان چستر همکاری و به دانش‌آموزان کمک کند تا مهارت‌های ارزشمند STEAM (علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات) را از طریق باشگاه‌های ریاضی و علوم جی‌تی در مدارس سراسر منطقه توسعه دهند. این باشگاه‌ها چندبار در سال گرد هم می‌آیند و رقابت‌ها در یک مسابقه سالانه بین مدرسه‌ای به اوج خود می‌رسد.

جی‌تی رادیال سال گذشته 6 راننده را بین 12 راننده برتر فرمولا دریفت داشت اما درحال‌حاضر هفت راننده دارد که در هشت دور فصل 2022 با تایرهای جی‌تی رادیال چامپیرو اس‌ایکس ۲ آراس در حال رقابت با سایرین هستند.

مایک میم، مدیر موتوراسپرت جی‌تی رادیال در آمریکا گفت: «با کسب چهار سکوی قهرمانی در سال گذشته و همچنین کسب مقام دوم کریس در آتلانتا امسال شروع خوبی داشتیم. البته درباره فصل جدید فرمول دریفت بسیار هیجان‌زده هستیم. مشتاقانه منتظر رانندگان خود هستیم که با بهترین آنها رقابت و طرفداران فرمول دریفت را با تایرهای جی‌تی رادیال ساخت آمریکا سرگرم کنند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =