جهان‌ترمز کاشان

با همت و تلاش تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفـــــــته در این بخش، سال‌هاست کشور از واردات لنت‌ترمز بی‌نیاز شده و شرکت‌های توانمند داخلی انواع لنت‌ترمز را برای کلیه وسایل نقلیه تامین می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،درحالی امروز نیاز کشور در صنعت لنت‌ترمز به‌ویژه در بخش ریلی توسط تولیدکنندگان توانمند داخلی تامین می‌شود که درگذشته بخشی از آن که شامل خودروهای سواری، کامیون، قطار و ... است، از خارج کشور تامین می‌شد. بر این اساس با همت و تلاش تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفـــــــته در این بخش، سال‌هاست کشور از واردات لنت‌ترمز بی‌نیاز شده و شرکت‌های توانمند داخلی انواع لنت‌ترمز را برای کلیه وسایل نقلیه تامین می‌کنند. در این‌جا به‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته اشاره می‌کنیم که از تاریخ سوم تا ششم خردادماه سال 1401 برگزار شد و بخشی از آن به‌قطعات مرتبط با صنعت حمل‌ونقل ریلی اختصاص یافت.
شرکت «جهان‌ترمز کاشان» نیز همانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور یافت و تولیدات خود را درعرصه حمل‌ونقل ریلی به‌نمایش گذاشت. این شرکت علاوه‌بر تولید انواع لنت‌ترمز برای وسایل نقلیه ریلی، تولیدکننده انواع لنت‌ترمز خودروهای سبک و سنگین، ماشین‌آلات کشاوری و راهسازی و همچنین لنت کلاچ کلیه خودروهاست. درهمین زمینه سیدمیثم لاجوردی، رئیس هیات‌مدیره شرکت «جهان‌ترمز کاشان» در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «شرکت «جهان‌ترمز کاشان» مشابه با سال‌های قبل به‌عنوان عضو فعال در صنعت و تولیدکننده انواع لنت‌ترمز مورد نیاز وسایل نقلیه ریلی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و همواره تلاش کرده همراه با فعالان عرصه صنعت ریلی کشور در راستای داخلی‌سازی قطعات مورد نیاز این صنعت گام‌های موثری بردارد.»
وی می‌افزاید: «باعث افتخار است که طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان لنت‌ترمز وسایل نقلیه ریلی همچون شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو تهران)، راه‌آهن جمهوری‌اسلامی‌ایران (اعم از اداره کل واگن‌ها و نواحی)، شرکت نوین‌صنعت رجا و ... سال‌هاست ازمحصولات این شرکت در ناوگان خود استفاده می‌کنند. »
در نهایت امید است با حمایت‌های در خور و شایسته از این صنعت از جانب بخش‌های دولتی و خصوصی در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه و پیشرفته این صنعت و صنایع وابسته به آن بیش از پیش در میهن عزیزمان ایران باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =