دوچرخه هیبرید ب‌ام‌و

شرکت پرشیاخودرو در راستای تکمیل سبد محصولات خود اقدام به عرضه دوچرخه هیبرید کرده است.

رضا سرمد در این خصوص بیان کرد: «دوچرخه برقی به عنوان یک وسیله سبز در جهان شناخته می‌شود و به سرعت در جهان در حال گسترش است.» مدیر مهندسی پرشیا خودرو بیان کرد: «بین سازندگان این وسیله رقابت سختی به وجود آمده است.»

وی در ادامه بیان کرد: «پرشیا خودرو که همواره به عرضه محصولات جدید پرداخته اقدام به رونمایی این محصول کرده و قصد دارد بخشی از بازار دوچرخه‌های برقی را به دست آورد.»

رونمایی پرشیا خودرو از دوچرخه هیبرید ب‌ام‌و

وی ادامه داد: «پرشیاخودرو با سیاست‌گذاری‌های خود همانند دیگر محصولات این محصول را هم گارانتی می‌کند. این دوچرخه‌ها یک سال‎ گارانتی خواهد شد و مالکان دوچرخه‌ها به راحتی می‌توانند از خدمات گارانتی این دوچرخه در درب منزل استفاده کنند.»

سرمد در خصوص وضعیت فنی این دوچرخه‌ها عنوان کرد: «این دوچرخه‌ها از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۶۰۰واتی برخوردارند که یکی از قدرتمندترین دوچرخه‌های برقی در بازار محسوب می‌شوند.»

وی افزود: «با هر بار شارژ ۹۰کیلومتر پیمایش با این دوچرخه وجود خواهد داشت. البته این میزان پیمایش بستگی به استفاده از حالت‌های مختلفی است که در دوچرخه انتخاب می‌شود.»

وی تصریح کرد: «این دوچرخه با وزن ۲۳کیلوگرم توانایی تحمل بیش از ۱۶۰کیلوگرم وزن را دارد. این در حالی است که مدل دیگر از این دوچرخه دارای ۱۸کیلوگرم وزن و همچنین باتری ۳۰۰واتی است.»

رونمایی پرشیا خودرو از دوچرخه هیبرید ب‌ام‌و

مدیر مهندسی پرشیا خودرو اعلام کرد: « ترمزهای این دوچرخه هم دیسکی است که قدرت ترمز بسیار بالایی ارایه می‌دهد. همچنین باتری این دوچرخه هم قابل جداسازی برای انجام شارژ است.»

وی همچنین در زمینه سایر ویژگی‌های این دوچرخه اظهار کرد: «این دوچرخه دارای منوی پیشرفته‌ای است که حالت‌های مختلف را می‌توان از روی آن تنظیم کرد. ضمن اینکه دوچرخه میزان پیمایش را هم برای افرادی که به دنبال ورزش هستند نمایش می‌دهد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =