کد خبر: 241534
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
لاماری ایما

مدیرعامل آرین پارس موتور در نشستی دوستانه که این شرکت به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه داشت، اطلاعاتی پیرامون روند فعلی فعالیت‌های این شرکت و برنامه های آتی آن ارائه کرد.

محمدرضا سیفی پیرامون نقد هایی که راجع به سطح امکانات خودرو لاماری ایما به آن وارد شده گفت به زودی مدل مجهزتر این خودرو با امکانات به مراتب بیشتر معرفی و عرضه خواهد شد. سیفی با اشاره به بحث خودروهای تجاری و کار گفت: ما شهریور ماه فروش اولین کامیون کشنده خود را آغاز می‌کنیم و رسما به جرگه تولیدکنندگان کشنده های سنگین وارد می‌شویم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد در حوزه میدل‌تراک یا کامیون های میانی هم سه محصول تا پایان سال با کاربری های مختلف توسط این شرکت ارائه شود. مدیرعامل آرین پارس موتور در ادامه با اشاره به این که برنامه شرکت در ابتدا بر این بوده تا امسال به عنوان سال اول، بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دستگاه از خودرو لاماری ایما را در بازار عرضه کند، گفت: بعد از اتفاقاتی که در بازار افتاد و استقبالی که از این خودرو صورت گرفت، برنامه‌ریزی به ۵هزار دستگاه تغییر یافت و امیدواریم تا پایان سال آن را محقق سازیم و به جد امیدوارم در نمایشگاه خودرو تهران از محصول جدید لاماری رونمایی کنیم.

محمدرضا سیفی در مورد دومین محصول آرین پارس موتور اظهار داشت این محصول یک کراس‌اوور در رده ابعادی B است که سعی شده محصولی اقتصادی باشد. وی افزود محصول مد نظر که از نظر ابعادی، کوچکتر از لاماری ایما بوده و قرار است در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ رونمایی شود، طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته تا سه‌ماهه دوم سال آینده در بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران با این مضمون که آیا آرین پارس موتور قصد عرضه خودرویی در کلاس سدان ها را ندارد، سیفی با اشاره به این که سدان ها در برخی بازارهای جهانی در حال کنار گذاشته شدن هستند، گفت: معتقدم هنوز در بازار خودرو کشورمان کشش و تمایل به سمت خودروهای سدان وجود دارد، علی‌الخصوص سدان D-کلاس نسبتا بزرگ که جای خالی اش در بازار خودرو کشورمان محسوس است اما فعلا به گزینه ای نرسیده‌ایم.

وی با ذکر این مباحث ابراز امیدواری کرد سال آینده یک محصول پلاگین-هایبرید نیز توسط آرین پارس موتور ارائه گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =