برمبو

برمبو از طرح حافظ محیط‌زیستی در قالب کیت کامل ترمز سبز کانسپت رونمایی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،برمبو از طرح حافظ محیط‌زیستی در قالب کیت کامل ترمز سبز کانسپت رونمایی کرده است. این مجموعه شامل دیسک‌های آلیاژی ویژه ترکیبی و لنت‌های ترمز اختصاصی است که به‌طور مشترک توسعه داده شده و درصورت عرضه این محصول سبز خط‌تولید محصولات مربوط به‌بخش پس از فروش برمبو تا حد زیادی غنی خواهد شد. جدیدترین راهکار برمبو مستقیما از نوآوری گسترده و مستمر این شرکت در بازار تجهیزات اصلی (OE) نشأت گرفته است.
هدف این محصول ترکیب عملکرد سطح بالای ترمز با تاثیر کمتر روی محیط‌زیست و درعین حال افزایش عمر دیسک است. به‌لطف دانش فنی برمبو و تحقیق و توسعه مستمر، کیت کانسپت Greenance بالاترین استانداردهای فنی و کیفیت را که درهمه محصولات برمبو وجود دارد ارائه می‌کند. درعین حال اثرات زیست‌محیطی بسیار کمتری خواهد داشت. درنهایت با کاهش قابل توجه در انتشار آلاینده‌ها همچون افت 83 درصدی انتشار PM10 و 80 درصدی از ذرات PM2.5 شاهد مجموعه ترمز پاک‌تری هستیم. این راه‌حل‌ها قبلا آزمایش‌های همولوژی ECE-R90 و همچنین شدیدترین آزمایش‌های معیار جاده را که توسط تکنسین‌های شرکت انجام می‌شود، طبق الزامات سخت‌گیرانه برمبو پاس کرده‌اند و کانسپت کیت سبز برمبو که نام خود را با ادغام کلمات «GREEN» به‌معنی سبز و «PERFORMANCE» به‌معنی عملکرد ترکیب کرده، راه‌حلی است که الزامات زیست‌محیطی آینده را پیش‌بینی می‌کند. این معیارها منطبق با انتظارات مشتری و اشتیاق برای کمک به‌محیط‌زیستی پایدار، بدون هیچ‌گونه مصالحه‌ای درعملکرد ترمز ارائه شده است.
روبرتو کاراواتی، مدیر عملیاتی بخش فروش در بازار (افترمارکت) برمبو گفت: «کانسپت کیت سبز، مبتکرانه و انقلابی و براساس برخی از مرتبط‌ترین موارد مربوط به‌سنگ بنای DNA برمبو شکل گرفته است. ما تعهد دائمی به‌پایداری و حفاظت از محیط‌زیست را داریم که البته با عملکرد سطح بالای ترمز همراه است و تمایل به‌پذیرش و پیش‌بینی چالش‌برانگیزترین فرصت‌ها و روندهای بزرگ صنعت‌خودرو را قبول می‌کنیم؛ به‌این معنی که ما فعالانه دربحث مربوط به‌حمل‌ونقل پاک‌تر و پایدارتر درآینده مشارکت می‌کنیم.»
کاراواتی در پایان گفت: «ما همواره در تلاشیم فرآیندهای تولید خود را بهبود بخشیم و راه‌حل‌های جدید و بهتری را معرفی کنیم که نوآورانه‌تر باشد و به‌کره زمین و محیط‌زیست توجه بیشتری داشته باشد. درهمین راستا کانسپت کیت Greenance نیز به‌ماموریت ما کمک بیشتری خواهد کرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =