بریجستون

کمپانی مطرح بریجستون از سال ۱۹۳۱ تاسیس شد و با گسترش فعالیت و کارخانه‌های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابرقدرت‌ها در زمینه‌ تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری به‌نام فایرستون است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی مطرح بریجستون از سال ۱۹۳۱ تاسیس شد و با گسترش فعالیت و کارخانه‌های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابرقدرت‌ها در زمینه‌ تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری به‌نام فایرستون است. بریجستون سال‌هاست در این حوزه نامش بین ۱۰ برند مطرح تایر در دنیا مشاهده و گفته می‌شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن محسوب می‌شود. این کمپانی بااستفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین متریال مرغوب توانسته است تایرهای باکیفیت و عملکرد عالی را روانه‌ بازار جهانی کند.
طرح گل Dueler H/T D840 از برند بریجستون به طور گسترده‌ای به‌عنوان تجهیزات اصلی در انواع پیکاپ های سبک، ون‌ها، کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها استفاده می‌شود که برای ارائه چسبندگی و فرمان‌پذیری در تمام سال طراحی شده، همچنین یکی از لاستیک‌های کم‌صدا در کلاس لاستیک‌های تمام فصول است. ترکیب آج تمام‌فصل و بهینه‌شده‌ آن، باعث شده است لاستیک کیفیت سواری نرم و راحتی داشته باشد. به‌طوری‌که با شروع رانندگی متوجه خواهید شد که سواری این لاستیک چقدر راحت است.
شیار وسط تایر و شانه‌های لاستیک باعث شده‌اند لاستیک در انواع پیچ‌ها پایداری عالی داشته باشد و همچنین ترمزگیری و شتاب خوبی را در این جاده‌ها به شما ارائه دهد. شیارهای ریز سطح تایر باعث افزایش چسبندگی در سطوح بارانی شده و از خطر هیدروپلنینگ و لغزش تایر جلوگیری کرده است.
این شیارها همچنین به فرمان‌پذیری بهتر تایر در جاده‌های برفی (برف سبک) کمک می‌کند، اگرچه عملکرد زمستانی نقطه‌قوت واقعی این تایر نیست. در داخل تایر دو تسمه فولادی با بدنه بند پلی‌استر وجود دارد که استحکام و دوام بیشتر و همچنین راحتی سواری را بهبود می‌بخشد. در نتیجه شاهد هستیم این تایرهای جدید چسبندگی عالی در جاده‌های خشک و عملکردی بی‌نظیر در پیچ‌ها را در کنار چسبندگی فوق‌العاده در جاده‌های بارانی و مقاومت در برابر هیدروپلنینگ ارائه می‌کند.
همچنین ارائه سواری راحت و بی‌صدا و چسبندگی مطلوب در زمستان ازجمله ویژگی‌هایی هستند که بریجستون بر آنها تاکید دارد. این لاستیک در سایزهای متنوع عرضه می‌شود که می‌تواند برای رانندگی در جاده و خارج از جاده مناسب باشد.
به‌دلیل برخورداری از طراحی منحصربه‌فرد، می‌تواند لاستیک مناسبی برای آفرود نیز باشد. این لاستیک می‌تواند گزینه خوبی برای خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور همچون تویوتا پرادو دو و چهار در، تویوتا هایلوکس، فوتون تونلند، فوتون ساوانا، آمیکو آسنا، جی‌ام‌سی، هیوندای توسان، لکسوس، اف‌جی‌کروزر، نیسن سافاری و غیره ... باشد. شما می‌توانید لاستیک بریجستون مناسب برای تویوتا پرادو دو و چهار در با طرح گل Dueler H/T D840 را با قیمت مناسب و خدماتی پس از فروش از هایپرتایر خریداری کنید. همانگونه که در بالا بیان شد این طرح گل از لاستیک ژاپنی بریجستون برای هایلوکس نیز مناسب است که می‌تواند عملکردی عالی در آفرود و جاده برای شما فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =