این نمایشگاه با حضور بیش‌از ۳۰ شرکت‌کننده در محل نمایشگاه بین‌ المللی تبریز در حال برگزاری است

بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌ المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته از روز گذشته (۱۳ دی‌ماه) کار خود را آغاز کرد و قرار است به مدت ۴روز (تا شانزدهم دی‌ماه) در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شود. این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰ شرکت‌کننده به‌منظور معرفی محصولات، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خودروسازان و قطعه‌سازان در فضایی به وسعت ۱۴هزارمترمربع توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه شرکت‌های مطرحی همچون گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ‌بر ۲هزارمترمربع فضای نمایشگاهی به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود ازجمله زامیاد و سایپادیزل و شرکت ایران‌خودرودیزل، آمیکو و برخی دیگر از تجاری‌سازان کشور حضور دارند.

حضور پررنگ تجاری‌سازان داخلی در نمایشگاه بیست‌وششم

بیست‌وپنجمین دوره این نمایشگاه در سال گذشته با حضور فعالان صنعت خودرو از استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، تهران، خراسان‌رضوی، اصفهان، بوشهر، خوزستان، مازندران و قزوین و همچنین کشورهای چین، کره‌جنوبی و تایوان در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شده بود. اما بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت بین‌المللی بازرگانی ایدرو، در دوره جدید این نمایشگاه شاهد حضور تجاری‌سازان داخلی کشور هستیم.

در این نمایشگاه وانت‌های زاگرس، اکستند، کارون و پادراپلاس، کشنده کامیون، اتوبوس و کامیونت برقی و دیزلی به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین شرکت خدمات فنی رنا محصولات گیربکس و قطعات خودرو و شرکت ایران‌کاوه یخچال کامیون و یدک‌کش تولیدی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

در این رویداد، دستاوردهای متنوعی نیز در زمینه‌ انواع قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین، دستگاه‌های تعمیرگاهی و دیاگ، انواع روغن موتور، فیلتر، چراغ خودرو، بلبرینگ، لنت و تسمه‌های خودرویی و صنعتی، تجهیزات الکترونیک و مکانیک، چسب و شوینده‌های صنعتی، پیچ و مهره، انواع اگزوز، ابزارآلات تراشکاری و فرزکاری و غیره ارائه شده است.

حضور «سایپا» در نمایشگاه تبریز با همراهی زیرمجموعه‌های تجاری‌ساز

گروه خودروسازی سایپا ازجمله خودروسازان داخلی است که در در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز حضور قدرتمندی دارد. این خودروساز توانمندی‌های خود را در حوزه تولید خودروهای تجاری و قطعات خودرو در این دوره از نمایشگاه به نمایش گذاشته است. بر اساس این گزارش شرکت‌های زامیاد، سایپادیزل، ایران‌کاوه، خدمات‌فنی رنا، مگاموتور،‌ سمیتکو، ‌سایپا آذربایجان، سایپایدک، پلاسکوکارسایپا، سایپاشیشه،کارگزاری بیمه سایپا و طیف سایپا در مساحتی نزدیک به ۵هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

محصولات عرضه‌شده گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه خودروهای تجاری سبک پیکاپ دوکابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس‌لانگ با کاربری مسقف فلزی و یخچال و وانت پادرا پلاس با کاربری آتش‌نشانی از شرکت زامیاد، نسل جدید کامیون کشنده آرتا KX۵۲۰، کامیون باری KR۲۸۵، کامیونت فوتون M۴، اتوبوس برقی و کِشنده KL۴۶۵ از شرکت سایپادیزل و محصولات تجهیز شده وانت پادرا پلاس و تریلر با کاربری کمپرسی از شرکت ایران کاوه هستند که در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

عرضه محصولات متنوع «ایران‌خودرودیزل» در نمایشگاه تبریز

ایران‌خودرودیزل نیز در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز حضور یافته است. بزرگ‌ترین خودروساز تجاری کشور با محصولات خود ازجمله فوتون تونلند اتوماتیک G۷ حضور پیدا کرده است. این خودررو از یک پیشرانه ۲لیتری توربوشارژ چهارسیلندر با حجم دقیق ۲۰۰۲سی‌سی بهره برده که قادر به تولید ۲۳۸اسب‌بخار قدرت و ۳۶۰نیوتون‌متر گشتاور بوده که از تمام رقبا در بازار ایران قدرتمندتر است.

دیگر خودرو این تجاری‌ساز کشور پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس دیزل است که دارای یک موتور ۲.۸لیتری چهارسیلندر توربودیزل کامینز بوده که قادر به تولید ۱۷۴اسب‌بخار قدرت و ۳۶۰نیوتون‌متر گشتاور در دور بسیار پایین ۱۶۰۰ است. کامیونت آرناپلاس با برخورداری از موتور ۳۷۶۰ سی‌سی چهار سیلندر توربوشارژ ساخت شرکت معتبر کامینر با قدرت ۱۵۴ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون‌متر نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

اتوبوس آتروس برقی ۱۲ متری (با قدرت ۴۷۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰۰ نیوتون‌متر)، کشنده فوتون H۵ (برخوردار از پیشرانه شش‌سیلندر خطی ۱۱.۸ لیتری کامینز با ۴۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰۰ نیوتون‌متر گشتاور) و کشنده جدید آتامان (دارای یک موتور ۱۲ لیتری شش‌سیلندر خطی با ۴۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰۰ نیوتون‌متر گشتاور) نیز ازجمله محصولات سنگین ایران‌خودرودیزل هستند که در این دوره از نمایشگاه تبریز در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند. این تجاری‌ساز در بخش ون‌ها نیز محصول ون وانا را با موتور ۲.۷لیتری بنزینی چهارسیلندر با ۱۵۰اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتون‌متر گشتاور به نمایشگاه تبریز آورده است.

ارائه دو محصول جدید «آمیکو» در نمایشگاه خودرو تبریز

گروه صنعتی آمیکو نیز با هدف معرفی محصولات سنگین و سبک خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات تبریز حضور دارد. شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با همکاری نمایندگی ۱۴۰۴ تیرانداز اقدام به حضور در این دوره از نمایشگاه کرده است.

آمیکو به‌منظور تعامل با مشتریان و علاقه‌مندان، برای دریافت بازخوردهای لازم در خصوص فعالیت‌ها و خدمات خود، در نمایشگاه‌های استانی ازجمله شهر تبریز حضور دارد.

گروه صنعتی آمیکو تمرکز خود را در این دوره از نمایشگاه تبریز روی دو محصول جدید آسنا و کمپرسی ۱۰ چرخ گذاشته است. کمپرسی ۱۰چرخ ۲۶۳۱ EEV+ محصول جدید شرکت آمیکو در میان خریداران خودروهای سنگین از مطلوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

نخستین حضور نمایشگاهی «فردادیزل» در تبریز

گروه خودروسازی فردا که با عرضه محصولات جدید و به‌روز طی سال‌های اخیر، حضوری فعال در صنعت خودرو ایران داشته است، این بار نیز با حضور در نمایشگاه خودرو تبریز محصولات سواری عرضه‌شده در بازار شامل FMC ۵۱۱، FMC SX۵ و FMC T۵ را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. گروه صنعتی فردا که به‌تازگی در حوزه خودروهای تجاری و سنگین نیز فعالیت خود را آغاز کرده و از برند خود با نام فردادیزل رونمایی کرده، در نمایشگاه خودرو تبریز دو محصول جدید خود را در معرض نمایش قرار داده است.

کشنده تک‌محور FD۴۸۰-I و کشنده جفت‌محور FD۵۲۵-II محصولات جدید فردادیزل هستند که با همکاری برند معتبر و نام‌آشنای سانی (Sany) در خط تولید قرار گرفته‌اند.

فردادیزل با احداث کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و برخورداری از عاملیت‌های فروش و خدمات پس از فروش در ۱۳ استان کشور در نظر دارد ضمن ارائه خدمات مناسب به مشتریان، نیاز بازار در این حوزه را به خوبی پاسخ دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =