نمایشگاه

در حالی که تنها چند هفته تا آغازبه‌کار نمایشگاه فناوری تایر مانده است اما مت راس، سردبیر مجله فناوری تایر 10نکته برجسته این نمایشگاه را قبل از افتتاحیه و برگزاری کنفرانس فناوری تایر امسال اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، در حالی که تنها چند هفته تا آغازبه‌کار نمایشگاه فناوری تایر مانده است اما مت راس، سردبیر مجله فناوری تایر 10نکته برجسته این نمایشگاه را قبل از افتتاحیه و برگزاری کنفرانس فناوری تایر امسال اعلام کرده است. این نمایشگاه در هانوفر آلمان و از 21 تا 23 مارس برگزار خواهد شد.

تصحیح یونیفورمیتی لیزری توسط 4Jet
کیفیت بالای تولید تایرهای مدرن نیازمند راه‌حل‌های آینده‌نگرانه است، بنابراین به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم‌های تصحیح یونیفورمیتی لیزری (LUC (4Jet هستیم زیرا پردازش دیجیتال، دقیق و بدون لمس دانه‌های لاستیک برای بهبود یکنواختی را
امکان‌پذیر می‌کند.
این فرآیند جدید، عملکرد تایر را بهینه می‌کند و جایگزین فعالیت مکانیکی می‌شود که از فرآیندهای آسیاب استفاده می‌کردند. جالب است که می‌بینیم تامین‌کنندگان پیشرو چگونه بر این مشکلات غلبه می‌کنند.
شبیه‌سازی فرسودگی اُزنی
باتوجه به ماهیت اُزن در تمام کاربردهای لاستیک، توانایی شبیه‌سازی تاثیر بر آج تایر، حروف و دیواره‌های جانبی مطمئنا ارزشمند است. کمپانی Endurica آخرین پیشرفت‌های نرم‌افزاری خود را در این زمینه به نمایش گذاشته است زیرا، می‌تواند اثر ازن بر تایر را مدل‌سازی کرده و به سازندگان کمک کند تا به راه‌حل‌هایی دست یابند که بتوانند بدون ترک خوردن یا سایر اثرات منفی شرایط رانندگی را تحمل کنند.

یونیت‌های درایو لاستیکی
یونیت درایو کمپانی بوش در صنعت تولید تایر بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، بنابراین شانس دیدن یکی از آنها از نزدیک در نمایشگاه هانوفر را نباید از دست داد. «Rubber machine drive units» که به طور خاص برای صنعت لاستیک طراحی شده است، در کاهش انرژی موردنیاز و انتشار دی‌اکسیدکربن کاربرد دارد. همچنین به‌عنوان یک راهکار اتصال سریع ارائه می‌شود، البته نصب و ادغام آن‌ها در فرآیندهای تولید ساده است.

مرکز تست اینترالوکس
نمایشگاه فناوری تایر فرصتی برای آشنایی با آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی است. Intralox یک سیستم آزمایش با امکان بررسی از راه دور را به نمایش می‌گذارد و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا کارهای خود را به صورت در لحظه انجام دهند. این سیستم امکان ضبط برنامه‌های آزمایشی زنده را نیز فراهم می‌کند.

تست کارآیی تایر ZF
باتوجه به بهره‌وری انرژی و مقاومت غلتشی در طراحی تایرهای جدید، توانایی ارزیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد آنها کاملا حیاتی است. به‌همین‌منظور کمپانی ZF میز تست کارآیی جدید خود را در هانوفر به نمایش می‌گذارد که فرصتی ارزشمند برای بررسی حضوری جدیدترین تجهیزات تست پیچیده است.

کنفرانس فناوری تایر و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت
اگر در هر کجای دنیا جمعی‌از متخصصان صنعت و تحقیقات پیشرفته را دیدید، حتما ‌کنفرانس‌ها و دوره‌های کوتاه آن‌ها را از دست ندهید. نمایشگاه امسال برنامه‌ها و دوره‌های منحصربه‌فردی را پوشش داده است که از سوی چهره‌های برجسته در صنعت، تحقیق و توسعه و دانشگاه ارائه می‌شوند.

جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و پیشرفت
در آخر باید به دسته‌بندی‌ جدید جوایز این نمایشگاه اشاره کنیم. زمان زیادی صرف تعریف مجدد جوایز شده است تا ماهیت درحال تغییر و همچنین تکامل تولید تایرهای مدرن بهتر نشان داده شود. داوران تلاش کرده‌اند با نگاهی تخصصی‌تر از همیشه تعداد بیشتری از شرکت‌کنندگان را در ‌فهرست نهایی جای بدهند. البته باید گفت در پایان نخستین روز نمایشگاه، یعنی 21 مارس نتایج این رقابت‌ها اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =