کد خبر: 244512
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

بازار OEM خودرو (سازنده تجهیزات اصلی خودرو) همچنان به سطوح فزاینده ای از عملکرد از پوشش های سطحی نیاز دارد. صنایع آبکاری نگین، برترین کارخانه آبکاری ایران است که آخرین پوشش ها و مواد را در زمینه خدمات آبکاری پلاستیک قطعات خودرو ارائه می دهد.

امروزه وسایل نقلیه در معرض محیط هایی قرار دارند که استهلاک قطعات آن ها را بالاتر می برد. از افزایش رانندگی در شهر گرفته تا بیرون بردن آنها در شرایط آب و هوایی نامطلوب یا جاده هایی که کم تر قابل پیش بینی هستند. همچنین انتظار داریم دوره های گارانتی طولانی تری وجود داشته باشد که در طی آن هیچ خرابی و مشکلی ایجاد نشود.

خدمات آبکاری قطعات خودرو

این عوامل همراه با افزایش انتظارات به این معنی است که افراد و شرکت ها بیش از هر زمان دیگری خواستار آبکاری پلاستیک مطلوب هستند. این انتظارات به ویژه در مورد سطوحی که به سختی آبکاری پلاستیک روی آن ها انجام می شود، بیشتر است.

صنعت خودرو برای تکمیل فرآیند تولید خود به آبکاری پلاستیک و سایر انواع تکمیل فلزات متکی است. همه چیز از بزرگترین پانل های بدنه تا ریزترین قطعات الکترونیکی از آن ساخته شده است.

آبکاری پلاستیک و فلز در هر مرحله در فرآیند ساخت خودرو جایگاهی دارد. در صنایع آبکاری نگین، از انواع تکنیک های آبکاری پلاستیک برای اطمینان از تداوم تولید استفاده می شود که در راه اندازی یک خط مونتاژ خودرو کارآمد بسیار مهم است.

مقاومت در برابر خوردگی

اطمینان از سطوح بالای مقاومت در برابر خوردگی بسیار مهم است. این یکی از مهم ترین عوامل این روزها است. هنگام آزمایش اسپری نمک ISO9227، نیاز به 24 الی 100 ساعت، یک موضوع کاملا رایج است. این تعداد ساعت متناسب با نیاز افزایش می یابد.

ما اغلب نیاز به دستیابی و حفظ این سطوح بالای حفاظت در برابر خوردگی در محدوده دمای بالا داریم. این محافظت هم به تولیدکنندگان و هم به مشتریان آن ها آرامش خاطر می دهد. آن ها با آگاهی از این که وسایل نقلیه آن ها می توانند هرچه دنیا به طرف آن ها پرتاب می کند بیشتر و بیشتر تحمل کنند احساس امنیت می کنند.

صنایع آبکاری نگین، مجهز به تاسیسات نیکل، پیش نیکل و غیره با ظرفیت بالا است و این یک بازار و فرآیند کلیدی برای هر کارخانه ای است.

صنایع آبکاری نگین همیشه مشتاق است تا با زمان پیشرفت کند و چیزهای بیشتری به مشتریان خود ارائه دهد. به این ترتیب، روکش نیکل که در پوشش‌های خود استفاده می‌کند، بهترین پوشش برای مقاومت در برابر هر نوع خوردگی است.

ما بسیار خوشحالیم که تخصص و تجربه خود را برای نیازهای شما به کار می گیریم. مطمئن باشید که ما تلاش بیشتری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که شما انتخاب مناسبی را مطابق با نیازهای خود انجام می دهید.

خدمات آبکاری قطعات خودرو

مقاومت در برابر سایش

صدها قطعه متحرک به طور مداوم در هنگام کار یک وسیله نقلیه به یکدیگر ساییده می شوند. مقاوم‌تر کردن این قطعات در برابر سایش به این معنی است که وسیله نقلیه مورد نظر طولانی‌تر دوام می‌آورد و در هزینه تعمیر و نگهداری مالک صرفه‌جویی می‌کند. این قطعات را می توان با نیکل اندود کرد تا بسیار بادوام تر و در برابر سایش مقاوم شوند.

فسفاته کردن تکنیک دیگری است که در آبکاری استفاده می شود. این روش روانکاری قطعات متحرک را بهبود می بخشد و در نتیجه اصطکاک و سایش را کاهش می دهد.

خدمات آبکاری قطعات خودرو

رسانایی

در حالی که ممکن است قطعات خودرو را صرفاً مکانیکی بدانیم، استفاده از مجموعه‌های فرعی الکتریکی و الکترونیکی هر سال در حال افزایش است. از شیشه‌های برقی رایج در حال حاضر گرفته تا بوت برقی، آینه‌های درب متحرک، فرمان برقی و صندلی‌های گرم شونده، همگی رایج هستند. همه این ها نیاز به اتصالات الکتریکی دارند که نیاز به رسانایی خوب و در برخی موارد لحیم کاری دارند.

چگونه می توان پلاستیک ها و غیر فلزات را با کروم روکش کرد؟

خوشحالیم که این پرسش نیز برای شما مطرح شده است! البته آبکاری سنتی فقط روی بسترهای فلزی قابل انجام است؛ زیرا آبکاری نیاز به انتقال جریان الکتریکی دارد. بعدها، فناوری فرآیند توسعه یافت که آبکاری کروم پلاستیک های ABS را (که معمولاً توسط سازندگان خودرو استفاده می شود) فعال کرد. اکنون، صنایع آبکاری نگین می تواند تقریباً هر بستری را آبکاری پلاستیک کند. البته ما نمی‌توانیم رازهای زیادی را فاش کنیم، اما اجازه دهید به شما بگوییم که روش‌های ما بسیار موفق هستند و مزایای زیادی نسبت به روش‌های دیگر دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =