اشكودا

مدیران شرکت «پارس ساتر هوشمند» از زیرمجموعه‌های شرکت  «ایران ‌روور» روز گذشته با رونمایی از پنج مدل اشکودا در مجموعه «هایپرکار»، نوید عرضه مدل‌های دیگر این برند از جمله مدل‌های برقی و هیبرید را دادند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدل‌های «اسکالا»، «اکتاویا»، «کامیک»، «کاشاک» و «کاروک» از برند اشکودا در سبد خودروهای وارداتی قرار گرفتند . مدیران شرکت «پارس ساتر هوشمند» از زیرمجموعه‌های شرکت «ایران ‌روور» روز گذشته با رونمایی از پنج مدل اشکودا در مجموعه «هایپرکار»، نوید عرضه مدل‌های دیگر این برند از جمله مدل‌های برقی و هیبرید را دادند. در این مراسم قیمت مدل‌های اشکودا برای بازار ایران به‌طور رسمی اعلام نشد، اما پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودروها احتمالا بالای 4 میلیاردتومان باشد.

اشکودا نخستین برند اروپایی در دور تازه واردات خواهد بود
شرکت پارس ‌ساتر هوشمند به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ایران ‌روور اعلام کرد که نماینده رسمی عرضه محصولات اشکودا در ایران است. شکی نیست که حتی اگر بازار چین را هم درنظر بگیریم، شیوه حضور گروه فولکس‌واگن به‌عنوان یکی از گسترده‌ترین گروه‌های خودروسازی در هر کشور، نمایشگر و شاخص شرایط آن کشور درحوزه خودرو است. در سال‌های گذشته حضور این گروه با برند اصلی تجربه شده بود و حال قرار است یکی از سبزترین و مستحکم‌ترین برندهای این گروه که نام با اعتباری را برای خود در تاریخ خودرو ساخته به‌صورت وارداتی در بازار ایران حاضر شود. خانواده رمضانی که با برند ایران ‌روور شناخته می‌شوند قرار است نماینده رسمی عرضه محصولات این برند به‌کشور باشند. همچنین طراحی لوگو این محصول برای بازار داخلی براساس لوگوتایپ این برند و رنگ‌های استاندارد اشکودا و اِلِمان‌های خاص لوگوتایپ این برند در لوگو اصلی درنظر گرفته شده است.

رونمایی از پنج مدل «اشکودا» در تهران


تامین قطعات اشکودا با هایپرکار
یکی از زیرمجموعه‌های گروه ایران ‌روور شرکت هایپرکار است که مهندس حسین‌پور، مدیرعامل آن در مراسم رونمایی از خودروهای تازه‌وارد درباره شرایط ارائه خدمات این برند اروپایی به‌مشتریان ایرانی توضیحاتی ارائه داد. شرکت هایپرکار باتوجه به‌ کاستی‌های موجود در بازار قطعات تاسیس شد و با توجه به‌ تیم فنی قوی اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا با شفافیت بیشتری این فرآیند دنبال شود. هایپرکار قرار است با ۱۶ شعبه در سراسر کشور با دسترسی بهتری در خدمت کاربران باشد و علاوه‌بر این لاین‌های فروش مختلفی برای عرضه محصولات درنظر گرفته شده که یکی از آن‌ها وب‌سایتی است که به‌صورت ۲۴ ساعته درراستای فروش قطعات خودرو خدمات ارائه می‌دهد. باتوجه به‌حضور اشکودا در هایپرکار، مدیرعامل این برند تضمین داد با وجود این‌که استهلاک محصولات اشکودا بسیار کم است، اما هرگونه خدماتی که لازم باشد در این راستا به‌مشتریان ارائه خواهد ‌شد.


خدمات پس از فروش
از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه ایران ‌روور شرکت آنی‌سرویس است که قرار است روند استفاده از این محصولات را پشتیبانی کند. آنی‌سرویس از یک سال گذشته برای ارائه خدمات به‌انواع برندها حاضر شده؛ اما به‌طور قطع اشکودا در اولویت خواهد بود. خوشنام‌ترین نمایندگان در شهرستان‌ها با آنی‌سرویس همکاری داشته‌اند و حتی در مراسم رونمایی از اشکودا نیز حاضر شدند. این مجموعه برای دستیابی به‌عنوان برترین ارائه‌دهنده سرویس‌ها در بازار خودرو برنامه دقیقی داشته که البته محصولات وارداتی بیشترین نیاز را به‌این خدمات خواهند داشت. از سوی دیگر آنی‌سرویس به‌دنبال کسب رضایت مشتریانی است که انتظار بالایی از ‌نحوه خدمات‌رسانی خودروسازان دارند. بر این اساس یک برنامه سه‌ساله کوتاه‌مدت و یک برنامه 10 ساله بلندمدت برای گسترش خدمات به‌خودروهای اشکودا درنظر گرفته شده است. تعمیرگاه سرویس‌های فوری شرق تهران آنی‌سرویس در کنار مجموعه هایپرکار غیر از اشکودا به‌محصولات مرسدس‌بنز به‌عنوان عضوی از ستاره ایران نیز خدمات ارائه می‌دهد و موفق به‌کسب رتبه برتر در بین نمایندگان ستاره ایران شده است.

معرفی 5 محصول در نخستین حرکت
در روز رونمایی از اشکودا سه‌محصول مرتفع یا کراس‌اوور، یک هاچ‌بک و سدان معروف اوکتاویا با پلت‌فرم MQB ایو نیز در بین محصولات معرفی شدند؛ همان‌طور که حدس می‌زنید هاچ‌بک مورد اشاره مدل اسکالا با پلت‌فرم MQB A0 است و سه شاسی‌بلند وارداتی اشکودا نیز مدل‌های کوشاک با پلت‌فرم MQB A0، کامیک با پلت‌فرم PQ34 و کاروک با پلت‌فرم MQB A1 هستند. قرار است علاوه‌بر این پنج خودرو، مدل‌هایی با پیشرانه‌های پاک هیبرید و برقی نیز از این برند عرضه شوند.
این برند ساده اما هوشمند در ۲۱ دسامبر ۱۸۹۵ توسط واکلاو لائورین و واکلاو کلمنت تاسیس شد. امروز اشکودا در بیش از ۱۰۰ کشور جهان حضور داشته و به‌دنبال تولید محصولات ساده، هوشمند و هیجان‌انگیز است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    3 0
    اینهارو کی سوار میشه این ماشین‌ها برای ما حرام است ماباید محصولات مملکت خودمان که الحق دردنیا بی رقیب هستن سوارشیم مثل پراید ۱۱۱ و۱۳۱و۱۳۲ و۱۳۴ و........خدایا اینهمه تنوع ماداریم پس چرا خارجی مردم خوشی زده زیر دلشون
  • علی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    2 0
    تقلب چند سال پیش فولکس واگن در خودروهای دیزلی اثبات شد. امیدوارم در خودروهای بنزینی چنین نباشد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =