تویوتا فیلیپین

تویوتا در فیلیپین در ادامه حمایت‌های خود از سرویس تاکسی اینترنتی گرب (Grab) اعلام کرد : برای مالکان گرب سرویس‌های تعویض روغن و فیلتر را به صورت رایگان انجام خواهند داد.

شعبه فیلیپین تویوتاموتور در ادامه حمایت‌های خود از سرویس تاکسی اینترنتی گرب (Grab) اعلام کرد برای رانندگانی که امتیاز بالایی در این سرویس داشته باشند و سرویس عمومی با کیفیتی را برای جامعه و خانواده خود ارائه می‌کنند، امکان انتخاب مدل‌های جدید تویوتا همچو ویوس (Vios)، ویگو (Wigo)، آوانزا (Avanza) و انوا (Innova) را خواهند داشت و به صورت شرایط بازپرداخت بلند مدت تحویل راننده قرار خواهد گرفت.

علاوه‌بر این شعبه‌های رسمی تویوتا در فیلیپین برای مالکان گرب سرویس‌های تعویض روغن و فیلتر را به صورت رایگان انجام خواهند داد.

این خدمت از پایان ماه آوریل فعال شده و شامل ارائه روغن اصلی تویوتا، فیلتر روغن اصلی تویوتا و سایر لوازم مرتبط با تعویض روغن می‌شود. البته انجام این سرویس‌ها باید طی هماهنگی قبلی با نمایندگی‌های تویوتا در سراسر فیلیپین انجام می‌شود و پس از پذیرش اولیه، راننده هنگام رسیدن به نمایندگی باید شماره حساب کاربری خود را در گرب ارائه دهد تا نرم‌افزار این تاکسی اینترنتی استفاده از این سرویس را تایید کند. سپس پذیرش نمایندگی مسیر اختصاصی را برای ارائه خدمات سریع به این خودرو اختصاص داده و به راننده کمک می‌کنند که بسته سفارشی خود را تحویل بگیرد.

البته در ایران هم شاهد نمونه‌های مشابه‌ای از سرویس‌دهی به رانندگان نمونه تاکسی‌های اینترنتی هستیم، اما فعلا این خدمات و سرویس‌ها در نمایندگی خودروساز انجام نمی‌شود.

حال این سوال مطرح می‌شود در صورت نداشتن تخصص لازم سرویس‌کار، آیا کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو به واسطه استفاده از تخفیف‌هایی که به صورت هماهنگ‌شده با یک مرکز ازسوی خودروساز (یا واردکننده) انجام می‌شود؟

همچنین آیا برای مالک این اقدام ارزشمند است یا ترجیح می‌دهد برای افزایش طول عمر خودرو؛ خود افزایش هزینه‌های نگهداری، ماندن در صف نمایندگی و بسیاری از مشکلات دیگر را تحمل کند و و منتظر بماند تا سرانجام امکان ارتباط بین ارائه‌کنندگان سرویس‌های اینترنتی در ایران با خودروساز یا نماینده رسمی خودروساز خارجی فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =