نفت‌پارس

در آیین تقدیر از صادرکنندگان برتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال ۱۴۰۱ که ۹ مهرماه برگزار شد، شرکت نفت پارس برای سومین سال متوالی به عنوان شرکت صادراتی برتر این مجموعه انتخاب و لوح تقدیر و تندیس با حضور دکتر نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به این شرکت اهدا شد.

در این مراسم آقای فرهنگی‌فر؛ مدیرعامل نفت پارس، آقای نخبه‌زعیم؛ مدیر بازرگانی خارجی و آقای حسن‌زاده، رئیس پشتیبانی نیز به عنوان برگزیدگان صادرات سال ۱۴۰۱ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انتخاب شدند و لوح تقدیر به ایشان اهدا شد.

گفتنی است صادرات شرکت نفت پارس در سال (۱۴۰۰) برای اولین‌بار به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسید و در باشگاه بیش‌از ۱۰۰میلیون‌دلاری‌ها قرار گرفت و رتبه نخست را در میان شرکت‌های زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)کسب کرد.

در این مراسم از شرکت‌های برتر هلدینگ توسعه انرژی تدبیر نیز تقدیر به عمل آمد. یادآور می‌شود؛ شرکت نفت پارس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع روانکار در کشور است که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می‌کند.

نفت پارس پیرو پروژه‌های سال ۱۴۰۱ امسال چند طرح در دل مگاپروژه اجرا می‌کند. طرح توسعه نفت پارس برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر نیز در دست اجراست که بخش مهندسی آن به پایان رسیده و هم اکنون در حال تامین تجهیزات موردنیاز است که بخشی از آن انجام شده و بخشی هم به دلیل تحریم ها به مدت زمان بیشتری نیاز دارد که فرآیند واردات و... نهایی شود، به همین دلیل فاز سه در سال ۱۴۰۳ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

گفتنی است نفت پارس با معرفی برند «فلومکس» اقدامات خوبی برای حضور در بازارهای صادراتی انجام داده است. این برند حتی نسبت‌به انواع معتبر داخلی نیز عملکرد بهتری در بازار داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =