کد خبر: 246727
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
A8 PHEV

شرکت چری تعدادی تصویر از عضو جدید سری فنگیون یعنی A8 PHEV را منتشر کرده است. فنگیون به‌معنای «اَبَرباد»، نامی است که برای نخستین محصول چری استفاده شد.

این خودرو با نام چری A15 در تعداد محدود در ایران هم به‌فروش رسید. در تابستان 2023، چری اعلام کرد قصد دارد فنگیون را در کنار سایر سری محصولات خود یعنی تیگو، آریزو و تانسو قرار دهد.

تعداد اعضای این سری تا پایان سال 2024 به 6 مدل خواهد رسید. پس از انتشار تصاویر سدان A9 و کراس‌اوور T11، اکنون نوبت به‌سومین مدل یعنی A8 PHEV رسیده است که ظاهرا زودتر از سایرین به‌خط تولید وارد می‌شود.

با کمی دقت در تصویر فنگیون A8 PHEV، می‌توان دریافت که این خودرو با چری A8 PHEV که اوایل امسال در نمایشگاه شانگهای 2023 رونمایی شد، تفاوتی ندارد.

عرضه نسخه پلاگین-هیبرید از سدان A8 چری

در نمای جلو، تنها با جزئیات متفاوت جلوپنجره و لوگوی متمایز مواجهیم. هرچند تصویری از نمای جانبی و عقب منتشر نشده است، اما به‌نظر نمی‌رسد در این دو بخش هم با تفاوت خاصی روبرو شویم. ابعاد بدنه فنگیون A8 PHEV در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به‌ترتیب 4.7، 1.8، 1.4 و 2.7 متر اعلام شده است که البته تفاوتی با چری A8 PHEV ندارد.

عرضه نسخه پلاگین-هیبرید از سدان A8 چری

همان‌طور که انتظار می‌رود، طراحی کابین فنگیون A8 PHEV با چری A8 تفاوتی ندارد و تنها با ترکیب رنگی متفاوت تزئین شده است.

دو نمایشگر 12.3 اینچی، فرمان سه شاخه، دکمه چرخان روی کنسول میانی، اهرم کریستالی تعویض دنده و شارژر بی‌سیم، از مهم‌ترین موارد حاضر در کابین این خودرو به‌شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =