مراسم افتتاحیه شعبه آمل «اتوخسروانی»

تمام خودروهای موجود در «اتوخسروانی» با برگه کارشناسی معتبر به مشتریان واگذار می‌شوند ، در صورت وجود مغایرت ، مشتری تا یک هفته می‌تواند با مراجعه به مجموعه «اتوخسروانی»، ضمن دریافت کامل پول خودرو، خسارت خود را نیز دریافت کند.

مجموعه «اتوخسروانی» به مدیریت علی خسروانی، به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در سراسر ایران، جدیدترین شعبه خود را در شهر آمل افتتاح کرد. شعبه اتوخسروانی آمل نخستین شعبه این مجموعه در استان مازندران است اما به زودی شعب جدید «اتوخسروانی» در شهرهای دیگر نیز افتتاح خواهند شد.

یک سال گارانتی تعمیر موتور و گیربکس برای مشتریان «اتوخسروانی»

جمعه ۲۴ آذر، نخستین شعبه «اتوخسروانی» در استان مازندران و در شهر آمل افتتاح شد. در این مراسم که میهمانان ویژه‌ای ازجمله نمایندگان شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، فعالان حوزه خودرو، ورزشکاران استان مازندران و رسانه‌های تخصصی حضور داشتند، علی خسروانی با اشاره به این‌که «اتوخسروانی» از اولین مجموعه‌هایی است که تمرکز فعالیت خود را بر خریدوفروش آسان و مطمئن خودرو گذاشته است، گفت: وقتی صحبت از خریدوفروش مطمئن می‌کنیم، یعنی خریدار و فروشنده هنگام معامله شک و تردید نداشته باشند.

مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره «اتوخسروانی» در مراسم افتتاحیه شعبه آمل اظهار کرد این مجموعه با هدف ارائه خدمات یکسان به مشتریان در سراسر ایران، درحال گسترش نمایندگی‌های خود در شهرهای مختلف است و حتی امکان افتتاح شعبه برون‌مرزی «اتوخسروانی» هم وجود دارد.

وی با بیان این نکته که هدف «اتوخسروانی» از افتتاح شعب جدید، توسعه جغرافیای برند است، ادامه داد: به عبارت دیگر اگر خودرویی در استان تهران و در یکی از نمایندگی‌های این مجموعه برای فروش موجود بود، مشتریان در شهرهای دیگر برای خرید آن، فقط کافی است به مجموعه «اتوخسروانی» در شهر محل زندگی خود مراجعه کنند. خودرو خریداری‌شده به صورت رایگان از شهر مبدأ به شهر مقصد حمل خواهد شد.

خسروانی با اشاره به افتتاح شعب جدید «اتوخسروانی» در شهرهای مختلف کشور و بهره‌گیری از نیروی کار همان منطقه برای ایجاد کارآفرینی و ارزش افزوده در آن منطقه افزود: تمام خودروهای موجود در «اتوخسروانی» با برگه کارشناسی معتبر به مشتریان واگذار می‌شوند که کارشناسی آنها در معتبرترین مراکز کارشناسی شهر انجام خواهد شد و در صورت نیاز، امکان ارسال کارشناس از تهران یا شهرهای نزدیک به محل نیز وجود دارد.

در صورت وجود مغایرت در مشخصات خودرو با کارشناسی صورت‌گرفته، مشتری تا یک هفته می‌تواند با مراجعه به مجموعه «اتوخسروانی»، ضمن دریافت کامل پول خودرو، خسارت خود را نیز دریافت کند.

در همین زمینه لازم به ذکر است «اتوخسروانی» برای تمام خودروهای صفرکیلومتری که مشتریان از این مجموعه خریداری می کنند، یکسال گارانتی تعویض نیز در نظر گرفته، البته این گارانتی مازاد بر گارانتی ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت مادر در ایران است.

در صورتی که فردی خودرو صفرکیلومتری را از یکی از شعب «اتوخسروانی» خریداری کرده و در یک سال اول یا ۱۵ هزار کیلومتر به مشکل فنی موتور یا گیربکس برخورد کند، می‌تواند خودرویش را به این مجموعه برده و خودرو صفرکیلومتر مشابه دریافت کند.

همچنین یکی دیگر از مزایای خرید از «اتوخسروانی»، گارانتی یک‌ساله تعمیر موتور و گیربکس است. با توجه به هزینه‌های بالای تعمیرات و نگرانی مشتریان در این زمینه، «اتوخسروانی» برای تمام خودروهای وارداتی که به صورت کارکرده واگذار می‌کند، یک سال گارانتی تعمیر موتور و گیربکس در نظر می‌گیرد تا خیال مشتری از خرید خودرو در این مجموعه آسوده باشد.

تمایز خدمات در خرید از «اتوخسروانی»

در ادامه مراسم افتتاح جدیدترین شعبه «اتوخسروانی»در شهر آمل میلاد عتیقه‌چیان، مدیر مارکتینگ «اتوخسروانی» با تاکید بر اجرای طرح های جدید در شبکه «اتوخسروانی» گفت: سعی داریم در «اتوخسروانی» از چند جهت تمایز ایجاد کنیم. تمایز در خریدوفروش، ساختار نمایشگاه‌ها، بانک اطلاعاتی و به ویژه خدمات پس از فروش که دغدغه بسیاری از مالکان خودروهاست. در واقع هدف اصلی ما، ایجاد تجربه خوش خریدوفروش خودرو است.

او در خصوص خدمات پس از فروش و به طور کلی گارانتی خودروهای خریداری‌شده از «اتوخسروانی» تصریح کرد: در کل شبکه «اتوخسروانی» در سراسر کشور، سیستم کارشناسی خودرو فعال است و خودروهایی که در شبکه فروش «اتوخسروانی» وجود دارند، کاملا از نظر فنی، اسناد و ظاهر خودرو کارشناسی می‌شوند و مشخصات آنها وارد بانک اطلاعاتی می شود.

مدیر مارکتینگ «اتوخسروانی» همچنین با اشاره به این که رضایت مشتریان برای «اتوخسروانی» یک اصل مهم به حساب می‌آید، گفت: افراد با مراجعه به تمام شعب «اتوخسروانی» باتوجه به نیاز خود می‌توانند از سبد محصولات متنوع این مجموعه، محصول موردنظرشان را انتخاب کنند. سبد محصولات «اتوخسروانی» شامل خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی است که در سال های مختلف به بازار کشور راه پیدا کرده‌اند. با توجه به عاملیت‌های فروش «اتوخسروانی»، مشتریان ما می‌توانند از طریق این مجموعه، خودرو موردنظرشان را با خدمات ویژه از خودروسازان مربوطه دریافت کنند.

علی خسروانی در پایان گفت: امروزه در کشورهای پیشرفته دیگر خریدوفروش خودرو با روش‌های سنتی انجام نمی‌شود. از این رو قطعا فعالیت با ساختار جدید و ایجاد شبکه‌های فروش در این حوزه تنها توسط افرادی انجام خواهد شد که مجوز و تخصص این امر را دارند. به هر حال وقت آن رسیده است که خریدوفروش خودرو که در دسته فعالیت‌های خدماتی قرار می‌گیرد نیز با افکار نو و روش‌های مدرن، به‌روز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =