زوتی DL5

شرکت پارس‌خودرو در ماه جاری (12 تا 15 دی‌ماه) با محصولات جدید خود در نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز حضور یافت.

این شرکت طی ماه‌های گذشته، تلاش کرده است با توسعه سبد محصولات خود و رعایت استانداردهای 85 گانه ابلاغی از سوی سازمان استاندارد، رضایت مشتریان خود را بیش از گذشته تامین کند.

از همین رو، بخشی از دستاوردهای حاصل از این تلاش در نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین شهر تبریز در معرض دید عموم قرار گرفت. پارس‌خودرو با حضور در این نمایشگاه دو خودرو سهند و خودرو وارداتی زوتی DL5 را در معرض دید عموم قرار داد که بازدیدکنندگان توانستند ضمن مشاهده خودروها از نزدیک، با شنیدن اطلاعات فنی محصولات ارائه‌شده توسط کارشناسان مربوطه، محصولات جدید پارس‌خودرو را به‌راحتی و به‌شکل دقیق بررسی کنند.

گفتنی است در این نمایشگاه به‌منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با محصولات پارس‌خودرو، امکان رانندگی آزمایشی با خودرو وارداتی زوتی DL5 برای بازدیدکنندگان فراهم شده بود.

تحویل به‌موقع 150 دستگاه دی‌ال5

شرکت پارس‌خودرو که هم‌زمان با آغاز دور جدید واردات خودرو به‌کشور اقدام به‌واردات کراس‌اوور زوتی DL5 کرده، 150 دستگاه از این خودرو را بدون تاخیر به‌مشتریان تحویل داده است.

پارس خودرو با تسریع در واردات، ترخیص و شماره‌گذاری کراس‌اوور DL5 سعی کرده است خودروهای خریداری‌شده را هرچه‌سریع‌تر و بدون تاخیر به‌دست خریداران برساند. این درحالی است که تا به‌امروز حدود 171 دستگاه از این خودرو شماره‌گذاری شده و 150 دستگاه از این خودروها نیز تحویل مشتریان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

آخرین اخبار