تویوتا کمری 2025

در ادامه مطلب دیروز درباره خودروهای وارداتی ویژه جانبازان، امروز به‌بررسی تویوتاهای وارداتی مختص جانبازان می‌پردازیم.

مدل‌های سواری و شاسی‌بلند تویوتا در این بخش توسط چند واردکننده مختلف راهی کشور می‌شود. اما بهترین و گل سرسبد آن‌ها تویوتا کمری هیبرید با موتور ٢.٥ لیتری است که از قدرت و عملکرد عالی و مشخصات جذابی برخوردار است و می‌توان به‌لحاظ عملکرد، آن را با نسل‌های قبلی تویوتا آریون که در بازار کشور موجود است، مقایسه کرد.

دومین مدل جذاب تویوتا، راو ٤ نسل جدید است که نسبت به‌نسل‌های قبلی تا حد زیادی ارتقا پیدا کرده است. ورود این دو مدل تقریبا قطعی به‌نظر می‌رسد؛ اما سومین مدل تویوتا هایلندر است که یک سگمنت از راو ٤ بزرگ‌تر است؛ اما از پیشرانه یکسانی بهره می‌برد. این خودرو تابه‌حال در بازار ایران عرضه نشده است؛ اما درصورت عرضه رقیب سرسختی برای شاسی‌بلندهای کره‌ای مدل ٢٠١٨ همانند سورنتو و سانتافه خواهد بود.

درنهایت دو مدل تویوتای دیگر در این بخش، کرولای هیبرید و مدل مختص بازار چین یا همان لاوین است که درکنار دو مدل تویوتا کرولای وارداتی ١.٢ لیتری توربو و ١.٥ لیتری تنفس‌طبیعی معین‌موتور قرار می‌گیرند. درنهایت به‌نظر می‌رسد غیر از مدل لاوین، بقیه مدل‌های تویوتا کار راحتی در بحث فروش و جذب بازار داشته باشند .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 0
    تبعیض رو همیشه پرورش میدیم،حق همه هست استفاده کنن،اظکالی ندارن تو تخفیف فرق کنن،ولی عدالت نیست بعضی بگیرن بعضی نگیرن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

آخرین اخبار