Wilwood Disc Brakes

«Wilwood Disc Brakes» کیت‎های ترمز بزرگ جدیدی را برای مدل‌های پورشه ۹۱۴ از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۶ طراحی کرده است و به‌افزایش توان خروجی این خودروهای اسپرت کلاسیک کمک می‌کند.

درخواست عاشقان این مدل از پورشه برای عملکرد بهتر و سیستم ترمز ارتقایافته سبب شد «Wilwood» کیت پیشرفته‌ای را به‌منظور بهبود قابل توجه قدرت توقف و ایمنی این خودروها طراحی کند.

کیت‌های جلو و عقب دارای ویژگی‌های بسیار خاصی است که برای این خودروهای خاص طراحی شده است. ترمزها با کالیپرهای چهار پیستون آلومینیومی فورج‌شده و روتورهای هواکش بزرگ تقویت شده است.

همچنین قطعات آلومینیومی فورج‌شده سبب کاهش جرم این کیت شده و عملکرد کلی خودرو را بسیار بهبود داده است.

همچنین این کیت‌ها دارای روتورهای ۲۸۹mm x ۲۰mm با ۳۶ پره منحنی برای خنک‌سازی بهینه است که به‌صورت ساده یا دریل و شکاف موجود است.

کیت‌های جدید از کالیپرهای Powerlite استفاده می‌کنند که به‌طور خاص برای ترمز جلو طراحی شده‌اند. روتورهای آلیاژ آهن ممتاز Spec۳۷ به‌طور قابل توجهی قابلیت مهار حرارت و گرما را برای رانندگی‌ در شرایط سخت افزایش می‌دهد.

کیت‌های ترمز Wilwood با لنت‌های ترمز عملکردی BP-۱۰ مناسب خیابان، با گزینه‌های جایگزین برای مطابقت با شرایط و الزامات مختلف رانندگی ارائه می‌شوند. کیت‌های ترمز عقب نیز مجهز به‌ ترمزدستی مکانیکی Wilwood’s MC۴ هستند که قابلیت اطمینان و عملکرد را به‌ویژه برای وسایل نقلیه اصلاح‌شده ضروری می‌کند.

قیمت این کیت‌ها از یک‌هزار و ۸۱۴ دلار آغاز می‌شود و این مدل کیت‌ها برای پاسخگویی به‌خواسته‌های متنوع علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت طراحی شده‌اند که به‌دنبال ارتقای عملکرد ترمز بدون به‌خطر انداختن زیبایی‌شناسی کلاسیک پورشه ۹۱۴ خود هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =