کد خبر: 140282
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

نماینده رسمی Renault فرانسه، تحویل فوری یکی از پر فروش ترین شاسی بلند های اروپایی در روزهای پایانی ماه تابستان آغاز شد.

به گزارش اخبار خودرو ،نماینده رسمی Renault فرانسه، تحویل فوری یکی از پر فروش ترین شاسی بلند های اروپایی در روزهای پایانی ماه تابستان آغاز شد.

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو، رنو داستر که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است و تا کنون با استقبال زیادی در بازار خودرویی ایران مواجه شده، در راستای استراتژی جلب حداکثری رضایت مشتریان که سرلوحه کلیه فعالیتهای شرکت نگین خودرو است، اکنون به صورت تحویل فروی به فروش می رسد.

در این طرح فروش که برای نخستین بار در سال جاری آغاز شده است، داستر با 3 میلیون تومان تخفیف خرید نقدی و با قیمت 95 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

نماینده رسمی Renault در حالی به استقبال فصل پاییز می رود که در روز های اخیر شرایط متفاوتی را برای عرضه محصولات خود اعلام کرد.

پیش از این نگین خودرو از سود 30 درصدی محصولات مشارکتی مدل 2016 رنو با تحویل 90، 120 و 150 روز کاری خبر داده بود و پس از آن با ورود رنو سیمبل، رنو داستر Exclusive، رنو فلوئنس Exclusive و رنو داستر 4WD اتوماتیک، سبد محصولات خود را کامل تر کرد.

تمامی محصولات این برند اروپایی اصیل که توسط نگین خودرو در ایران عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسند.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kamran.qamgosar ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    چشم.منتظر باش الانم میاییم.با سر هم میاییم.آخ دیدی سه دقیقه نشد همه پیش فروش شد ! باشه تو شرایط بعدی شاید تونستین مزاحم بشیم مشتری شیم،،خخخخخ
  • سپهر ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    یکی از زیبا ترین خودرو ها مثلا
  • نظیری ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    بدبخت مردم ایران که بادرآمد بسیار کمتر از مردم اروپاوآمریکا و عربها باید 27هزار دلار واسه این آشغال پول بدن .
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    شعار ملت عزیزما==خرید خودرو صفر چه داخلی چه خارجی کاملا ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووع.تمام
  • علی ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    میشه خواهش کنم قیمت داستر تو فرانسه را اعلام کنید فکر نکنم بیشتر از 15/000 دلار باشه چرا 95 میلیون تومان ؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =