کد خبر: 142723
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

قیمت تابعی از شرایط اقتصادی کشور است و تنها حضور خارجیان نمی‌تواند ملاکی برای افزایش یا کاهش قیمت خودرو‌ها باشد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از دنیای اقتصاد ،قیمت تابعی از شرایط اقتصادی کشور است و تنها حضور خارجیان نمی‌تواند ملاکی برای افزایش یا کاهش قیمت خودرو‌ها باشد. محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب گفت: سیاست‌ و برنامه توسعه صنعت خودرو با هماهنگی خودروسازان وقطعه‌سازان در دست اجراست و به سمت بین‌المللی شدن در حرکتیم تا با انتخاب خودروهای مناسب، ایمن و با کیفیت همکاری‌های آتی با شرکت‌های دیگر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم تا در قالب‌ عقد قراردادهای میان‌مدت و دراز مدت با استفاده از ظرفیت‌های قطعه‌سازان و مهندسی و طراحی محصول شرایط خود را برای صادرات بهبود بخشیم، افزود: تا زمانی که در بخش استاندارد و کیفیت نتوانیم شرایط خود را بهبود بخشیم نمی‌توانیم در بازارهای بین‌المللی به این اهداف دست یابیم. محسن صالحی‌نیا ادامه داد: دو اصل کلی برای تولید خودروها در آینده در کنار ایمنی و کیفیت و رعایت‌استانداردهای روز دنیا، محدوده قیمتی و خدمات پس از فروش خودرو خواهد بود تا بتوانیم امکان صادرات نیز داشته باشیم. صالحی‌نیا با بیان اینکه سیاست‌های خود را به خودروسازان خارجی اعلام کرده‌ایم، گفت: آنها نیز ابراز امیدواری کرده‌اند که در قالب سیاست‌های ما حرکت کنند و ما امیدواریم بتوانیم در این چارچوب همکاری‌های داشته باشیم و سهم مناسبی در صادرات به کشورهای هدف به‌دست آوریم.

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    جرا مردم باید هزینه سیاستهای غلط را بپردازند.
  • حسین ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    ماشین نخرین می میرین البته اونهایی که با ماشین نان درمیاورند نه اونهایی که فقط برای زیر پا ماشین می خواهند لطفا وخواهشند صبر کنید تا اینها به حرف مردم گوش کنند مردم فریب این بازیها رو نخورین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =