کد خبر: 148803
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

نماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران؛ فرصت مناسب سرمایه گذاری با ارائه بیشترین سود در بازار خودرویی کشور برای علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی فراهم شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، نماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران؛ فرصت مناسب  سرمایه گذاری با ارائه بیشترین سود در بازار خودرویی کشور برای علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی فراهم شده است. طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو هفته گذشته این شرکت با هدف عرضه محصولات جدید، فروش ویژه خودرو های ۲۰۱۶ رنو با تحویل ۳۰ روزه را برای نخستین بار در فصل پاییز را آغاز کرد و این شرایط در حالی اعلام شد که پیش‌فروش مشارکتی این محصولات که در نوع خود فرصت مناسبی برای سرمایه گزاری با سود ۳۲ درصد در بازار خودرویی کشور است همچنان ادامه دارد. این خودرو ها طی مدت ۹۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ روز کاری با قیمت  غیر قطعی تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت نهایی خودرو ها بر اساس قیمت روز شرکت در زمان تحویل با محاسبه سود مشارکت تعیین می شود و در صورت تمایل امکان سرمایه گذاری بیشتر برای مشتریان در این طرح فراهم شده است. بر این اساس در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شوند و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک محصولات ۲۰۱۶ این برند اروپایی شده و از رانندگی با محصولات اصیل و ایمن اروپایی لذت ببرند. رنوفلوئنس در ۳ تیپ فول، نیمه فول و دنده ای، رنو سفران در ۲ تیپ ۲۰۰۰ چهار سیلند و ۲۵۰۰ شش سیلندر، رنو اسکالا در ۲ تیپ ۲۰۰۰ فول و ۲۰۰۰ نیمه فول و رنو داستر ۲۰۰۰ اتوماتیک تک دیفرانسیل و ۴WD  و همچنین رنو سیمبل از جمله محصولاتی هستند که طی این طرح فروش ویژه با مدل ۲۰۱۶ میلادی به مشتریان ارائه خواهند شد. هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    خسته نباشن . خب اگر قیمت دلار افت کنه و مثلا" قیمت ۱۴۰ تومنی خودرو بشه ۹۰ تومن , آیا باز هم به نرخ روز خودرو تحویل میشه یا قرارداد فسخ میشه ؟
  • سیس ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    بابا این نگین خودرو که میگن پروندها داره تو سیستم قضایی
  • پیمان ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    شرایط همون شرایط قبلیه فقط تیتر عوض شده. واقعا چی فکر کردن در مورد مردم
  • محمد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    همیشه به سودهای بالای ۳۰ درصد باید شک کرد
  • موسی ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    منظور همون فروش دلچسب بود مگه نه؟
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    یعنی چی ؟ " با قیمت غیر قطعی تحویل مشتریان خواهد شد " این جورفروش باید غیر قانونی اعلام بشه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =