کد خبر: 154555
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

اپتیما JF که نسل چهارم از این سدان محبوب کیا در سگمنت D محسوب می شود و برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی شد به بازار ایران ارایه شد.

به گزارش اخبار خودرو ، این خودرو با فضای بیشتر برای سرنشینان و افزایش استحکام بدنه نسبت به مدل قبلی، به تازگی در لیست پیش فروش محصولات شرکت اطلس‌خودرو ، نمایندگی رسمی کیاموتورز کره جنوبی در ایران، قرار گرفته است.

[caption id="attachment_154572" align="aligncenter" width="600"]اپتیما JF اپتیما JF[/caption]

در بین خودروهای این خودرو‌ساز موفق کره‌ای، در مدل اپنیما از توجه به جزئیات و وسواس در طراحی، به عنوان مهم‌ترین عامل در حرکت رو به جلوی آن در بازارهای جهانی یاد می‌شود در مدل جدید اپتیما، حتی کیفیت مواد و قطعات به‌کار رفته در ساخت تزئینات داخلی، مانند روکش صندلی‌ها، رودری‌ها و مجموعه داشبورد نیز ارتقا یافته است و تغییر ابعاد خودرو، فضای بیشتری برای تمامی سرنشینان مهیا کرده است.

[caption id="attachment_154573" align="aligncenter" width="600"]اپتیما JF اپتیما JF[/caption]

 فضای بار اپتیمای جدید نیز از ۵۰۵ لیتر به ۵۱۰ لیتر افزایش پیدا کرده و به لطف استفاده بیشتر از فولاد با قدرت بالا (AHSS)، بدنۀ اپتیمای جدید محکم‌تر از قبل شده است.

[caption id="attachment_154574" align="aligncenter" width="600"]اپتیما JF اپتیما JF[/caption]

اپتیما JF از یک موتور ۲٫۴ لیتری MPI بهره می برد که قادر است قدرتی معادل ۱۷۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری برابر با ۲۲۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند؛ گیربکس این خودرو نیز از توع ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی است.

گفتنی است سیستم صوتی به‌کار رفته در این خودرو،  محصول شرکت Harman Kardon یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های صوتی اتومبیل در دنیا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اپتیما JF به سایت شرکت اطلس خودرو به آدرس www.atlaskhodro.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۶۴۴۴۴۴  تماس حاصل فرمایید.

[gallery link="file" ids="154558,154557,154556,154572,154573,154574"]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    با سلام اپتیمای jf خیلی خوبه ولی اطلس خودرو هرگز . طرف این شرکت بی تعهد و بی مسئولیت نروید. بنده هنوز دارم وجه انصرافی خودروی ریو را از شرکت میگیرم بعد از گذشت حدود ۱۶ ماه و تاکنون نتیجه ای نگرفته ام .
    • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
      ۱۶ ماه؟؟؟ ولی تا جایی که من پرس و جو کردم بقیه مدلها رو تقریبا به موقع تحویل میدن.
  • fared ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    اره واقعا مزخرفه اطلس خودرو منم سراتو گرفتم ، بیچارم کردن
  • سازمان حمایت ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    برو سازمان حمایت شکایت کن ۲ هفته پولتو میدن با ضرر و زیانت. من اینکارو کردم جواب گرفتم
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    مگر خرید خودرو از دهانه گمرک صورت بپذیرد نه از شرکتهای لگن سازی داخلی چون کلاهی بر سر آدم میزارند که آن سر کلاه در عرش قرار دارد.تمام
  • ali ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    ولی من ازشون اسپورتیج گرفتم، هم به موقع تحویل دادن و هم الان خدمات خوبی ارائه میدن. شاید بد شانسی آوردی رفیق.
  • رررررررررر ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    ازکرمان موتور S5 گرفتم با چند لکه رنگ به من انداختند. توسیه من به شما تحریم کنیم همه شرکتهاى مزخرف را چون با هر شرایطی که دلشون بخواد خودرو به مردم میدن. اگه همه با هم باشیم می توانیم شرایط را برگردانیم خیلی راحت بستگی به خودمان دارد.
  • محمد حیدری ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    اصلا اینجوریا نیس من موقع رفتن اونجا پولم نقد بود همون جا کمتر از ۱ساعت یه موهاوی ۸سیلندر تحویل گرفتم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =