کد خبر: 167208
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

جدیدترین مدل از پورشه پانامرا که به نظر می‌رسد پانامرا توربو باشد، در هنگام گذراندن تست‌های خیابانی در آلمان شکار عکاسان جاسوسی شد.

به گزارش اخبار خودرو ،جدیدترین مدل از پورشه پانامرا که به نظر می‌رسد پانامرا توربو باشد، در هنگام گذراندن تست‌های خیابانی در آلمان شکار عکاسان جاسوسی شد.

ytcai7a2u27ysqnaozkf

مهم‌ترین و تنها قسمتی که می‌توانیم در رابطه با آن بحث کنیم، طراحی ظاهری بدون پوشش استتار این پورشه پانامراست که مثل همیشه در طراحی کلی و پلتفرمی تغییراتی را تجربه نکرده است، ولی می‌توان تغییراتی را در جزییات آن مشاهده کرد. همانطور که می‌بینید، در قسمت جلویی این خودرو از مجموعه سپری جدید استفاده شده که ورودی‌های روی آن بخصوص دو ورودی هوای اطراف سپر در کنار مه شکن‌ها، تغییراتی اساسی را تجربه کرده‌اند. چراغ‌های پیشانی هم مطمئناً تغییراتی داشته‌اند، ولی فعلا به دلایلی نامعلوم بر روی آن برچسب زده‌اند، شاید بخاطر طراحی نکردن چراغ‌ها تا لحظه عکاسی باشد و طرحی که بر روی برچسب نقش بسته، ایده در حال ساخت برای چراغ‌های پانامرای جدید باشد!

[gallery ids="167210,167212,167213,167214"]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پونی کار ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    طراح چراغهای جلو خیلی ضایع شده شبیه چپول پخمه ها شده
  • حسین ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    یعنی خوشم میاد از اعتماد به نفس کاذب شما ملت ... اصلا خیلی حرفه !!!!! همون چراغ ۳ برابر ماشینهایی که از اول عمرت سوار شدی ارزش داره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

آخرین اخبار