کد خبر: 168555
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

با استناد به تصاویر لو رفته در اینستاگرام میتوان فهمید طراحی پانامرای جدید به ویژه در نمای عقب برگرفته از طراحی ۹۱۱ بوده و حالت گوژپشت آن جای خود را به قوسی ملایم در انتهای خودرو داده است.

به گزارش اخبار خودرو ، درست چند ساعت پس از اینکه پورشه آخرین تیزر درباره نسل جدید پانامرا را منتشر نمود، سه عکس از این سدان لوکس در اینستاگرام درز کرد. عکس هایی که به خوبی تغییرات اعمال شده در جلو و عقب خودرو را نمایش داده و بدنه براق آن را به تصویر میکشند.

[caption id="attachment_168556" align="aligncenter" width="600"]تصاویر لورفته از نسل جدید پانامرا تصاویر لورفته از نسل جدید پانامرا[/caption]

در نمای جلو تغییراتی بر روی جلوپنجره، چراغ های جلو و چراغ های مه شکن مشاهده میشود اما عمده تغییرات در عقب رخ داده است. حالت گوژپشت بودن در نسل قبلی از بین رفت و یک قوس نرم مانند ۹۱۱ جای آن را گرفته است. در این تصاویر پانامرا بیش از آنکه شبیه یک هاچ بک کشیده شده باشد به یک کوپه چهار در شباهت دارد. چراغ های عقب از طراحی کاملا جدید برخوردار بوده و در طول درب صندوق امتداد یافته اند. دو جفت اگزوز دوبل در طرفین سپر عقب مشاهده میشود و دقیقا بالای آن یک باریکه براق نور را بازتاب میدهد.

[caption id="attachment_168558" align="aligncenter" width="600"]تصاویر لورفته از نسل جدید پانامرا تصاویر لورفته از نسل جدید پانامرا[/caption]

نسل بعدی پانامرا قرار بود در هفته آینده در آلمان رونمایی شود و پورشه در تیزر اخیر خود به این رویداد اشاره کرده بود. پیست نوربرگرینگ که محل تولید تیزر مذکور نیز بود، به عنوان مکان این رونمایی در نظر گرفته شده و تعدادی از رانندگان حرفه ای قابلیت های این خودرو را به نمایش میگذارند. پیش از این عکس هایی محدود و با نورپردازی خاص از پورشه پانامرا منتشر شده بود اما به لطف این تصاویر جدید دیگر نیازی به بررسی موشکافانه آن تصاویر نیست. در خصوص قابلیت های فنی نیز باید چند روز صبر کنیم تا چراغ پیست نوربرگرینگ سبز شده و به طور رسمی از پانامرای جدید پرده برداری شود.

[caption id="attachment_168557" align="aligncenter" width="600"]تصاویر لورفته از نسل جدید پانامرا تصاویر لورفته از نسل جدید پانامرا[/caption]

در اوایل ماه جاری شرکت پورشه تصویری از عقب پانامرا با تاکید بر چراغ های کشیده آن منتشر کرده بود و پیش از آن در تصاویر جاسوسی از تست های پانامرا تقریبا تمام بدنه آن به جز همان چراغ ها، بدون پوشش استتار قابل رویت بود. نسل جدید پانامرا بر روی شاسی MSB گروه فولکس واگن سوار خواهد شد و انتظار میرود قدرت خود را از نمونه های ارتقا یافته موتور ۳ لیتری V6 تویین توربو و ۴ لیتری V8 تویین توربو مربوط به نسل فعلی دریافت کرده و حداقل یک نسخه هیبریدی نیز داشته باشد.

[aparat]LVJ0R[/aparat]

منبع : motortrend

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =