کد خبر: 168889
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

از زمانی که برند داچیا در سال ۲۰۰۴ تحت پوشش رنو قرار گرفت تا کنون نزدیک به ۴ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان با این نشان به فروش رسیده است

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت خودروسازی داچیا در واقع یک شرکت رومانیایی بود که در سال ۲۰۰۴ توسط رنو خریداری گردید و تحت مدیریت این خودروساز فرانسوی اکنون به یکی از موفق ترین برندهای صنعت خودرو برای اقشار متوسط تبدیل شده است. تندر ۹۰ در ایران شناخته شده ترین محصول این شرکت میباشد که با نشان رنو عرضه میگردد.

[caption id="attachment_168890" align="aligncenter" width="600"]رنو داستر محصول داچیا رنو داستر محصول داچیا[/caption]

(این در حالی است که محصولات این شرکت در برخی کشورها مانند ایران با نشان رنو به فروش میرسد). رنو در آن زمان و به دلیل بحران های اقتصادی به دنبال برندی بود که با آن خودروهایی ارزان و با کیفیت برای خریداران کم درآمد در سراسر جهان تولید کند.

اکنون شما انتخاب های زیادی از محصولات این خودروساز پیش رو دارید که از کراس آوور داستر (با نام رنو داستر در ایران) با قیمت ۹۴۹۵ پوند تا خودروی کوچک ساندرو با قیمت کمتر از ۵۹۹۵ پوند (در ایران با نام رنو سیمبل) که ارزان ترین خودروی انگلیس هم محسوب میشود. با این فهرست قیمت ها دستیابی به این میزان از فروش چندان تعجب برانگیز هم نخواهد بود.

[caption id="attachment_168891" align="aligncenter" width="600"]sandero محصول داچیا sandero محصول داچیا[/caption]

از زمانی معرفی این برند در انگلیس در سال ۲۰۱۳ تا کنون بیش از ۷۸۰۰۰ دستگاه در این کشور به فروش رفته است. در واقع اکنون داچیا در ۴۴ کشور جهان محصولات خود را به فروش میرساند و به عنوان مثال در فرانسه از موفقیت قابل توجهی نیز برخوردار گردیده و رتبه پنجم پرفروش ترین برند در نیمه اول ۲۰۱۶ را به خود اختصاص داده است.

به همین دلیل است که اکنون در جاده های فرانسه به وفور با انواع داچیا روبرو میشوید. اقدامات ابتکاری مانند برگزاری تورهای خانوادگی برای صاحبان داچیا به محبوب تر شدن این برند کمک کرده است. حرکت جالبی که اکنون در انگلیس نیز آغاز شده و اولین پیک نیک خانوادگی صاحبان محصولات داچیا در ۱۳ آگوست ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد.

منبع : carmagazine

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    خودروهای رنو داچیا واقعا خودروهای با کیفیتی هستند که بسیاری از خودروهای گرانتر دارای چنین کیفیت و دوام و استحکام قطعاتی نیستند و هرکس که مدتی از آن استفاده کند دیگر به سختی حاضر به خرید خودروی دیگر خواهد شد.امیدوارم روز به روز عرضه این خودروها در ایران بشود تا مردم ایران هم بتوانند از خودروی با کیفیت و قیمت مناسب استفاده کنند و به این زودی ها رنگ تعمیرگاه را نبینند.
  • علی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    آره ارزان ترین خودرو ها هم داخل ایران تبدیل به گرانترین میشوند از ال نود ۴۲ میلیونی بگیر تا ساندرو ۵۲ میلیونی و سیمبل ۷۸ میلیونی و داستر ۱۱۴ میلیونی به نظر شما اینا مناسبند به نظرتون تو ایران چند برابر فروخته میشن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    • محمد ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
      شما مگه تو ایران نیستی یا میخوای خودتو گول بزنی.تندر۹۰ از ۳۷۵۰۰٫ساندرو از ۴۳ دنده ای تا ۴۹ اتوماتیک.سیمبل از ۶۶ میلیون.داستر از ۹۵ .بله به نسبت کیفیتشون از همه خودروهای هم رده خودشون بهترند.
  • وحید ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    سلام مدتی هست که ال ۹۰ دارم نسبت به قیمت دارم مقایسه می کنم زیبایی معمولی داره قدرت موتور بسیار خوبی داره شتاب خوبی داره مصرف سوختی نسبتا کمی داره کیفیت اتاق در برابر صدا ضعیفه بخاری خیلی عالی داره کولر ضعیفی داره قطعات جانبی قیمت بالایی دارند کیفیت متور عالی ه زود زود دوچار مشکل نمی شه به خاطر فشردگی در محوطه کاپوت اجرت تعمیرات جزئی هم بالاست صندق عقب خیلی جاداره اگر لاستیک فابریک رو عوض کنید فرمانپذیری خوبی داره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =