کد خبر: 184268
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

شرکت داچیا به عنوان یکی از زیرمجموعه های رنو در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ از فیس لیفت جدید محصولاتش رونمایی کرد. و به تازگی جزییات و قیمت این محصولات اعلام شده است.

به گزارش اخبار خودرو ،  نمونه ارتقا یافته ساندرو، ساندرو استپ‌وی و لوگان MCV به همراه یک موتور جدید یک لیتری در راه است.این موتور جدید که توسط رنو طراحی شده ۷۴ اسب بخار قدرت داشته و مصرف سوخت آن ۱۰ درصد بهبود یافته است.

[caption id="attachment_184269" align="aligncenter" width="600"]قیمت و مشخصات ساندرو ، استپ‌ وی و لوگان MCV 2017 قیمت و مشخصات ساندرو ، استپ‌ وی و لوگان MCV 2017[/caption]

پیشرانه مذکور با مصرف ۴٫۳ لیتر در صد کیلومتر جایگزین موتور ۱٫۲ لیتری فعلی ساندرو خواهد شد و البته شتاب صفر تا صد آن نیز بهتر از ۱۴٫۲ ثانیه نمی‌باشد و فعلا برای استپ‌ وی قابل سفارش نیست.

[caption id="attachment_184276" align="aligncenter" width="600"]داچیا ساندرو داچیا ساندرو[/caption]

قیمت نمونه های ارتقا یافته تغییر چندانی نداشته و قیمت پایه برای ساندرو، لوگان MCV و استپ‌ وی به ترتیب عبارتند از ۵۹۹۵ ، ۶۹۹۵ و ۸۷۹۵ پوند (۲۴، ۲۸٫۵ و ۳۵٫۸ میلیون تومان، در مقایسه با قیمت فراتر از ۵۰ میلیونی نسل قدیم استپ‌وی در بازار ایران)

[caption id="attachment_184277" align="aligncenter" width="600"]داچیا ساندرو داچیا ساندرو[/caption]

قیمت ساندرو در رده امبیانس به ۶۹۹۵ پوند و در رده فول یا لائورت به ۱۰۳۹۵ پوند بالغ می‌گردد و قیمت لوگان MCV نیز در برای هرکدام از تیپ های بالاتر ۱۰۰۰ پوند افزایش خواهد داشت.

[caption id="attachment_184281" align="aligncenter" width="600"]لوگان MCV لوگان MCV[/caption]

هر سه مدل مذکور تغییراتی مشابه فیس لیفت اعمال شده بر داچیا داستر خواهند داشت که عبارت است از اضافه شدن چراغ های LED در جلو، تغییر طرح جلوپنجره، سپر و ورودی هوای پایین جلوپنجره و بهسازی چراغ های عقب.

[caption id="attachment_184271" align="aligncenter" width="600"]داچیا داستر داچیا داستر[/caption]

همچنین هر سه مدل در طراحی داخلی نیز شاهد تغییراتی می‌باشند که بر این اساس جنس مواد بکار رفته در داخل ارتقا یافته، تجهیزاتی جدید اضافه گردیده و ارگونومی و فضای ذخیره سازی نیز بهبود یافته اند. فرمان جدید چهار شاخه و اضافه شدن قاب کرومی دور دریچه تهویه مطبوع از جمله موارد قابل ذکر است.

[caption id="attachment_184272" align="aligncenter" width="600"]داچیا داستر داچیا داستر[/caption]

در تیپ های فول این مدل ها یا همان لائورت شاهد تجهیزاتی مثل دوربین عقب، سیستم کنترل حرکت در شیب، خروجی برق ۱۲ ولت در عقب برای شارژ گوشی، رادیو دیجیتال و نمایشگر لمسی ۷ اینچی هستیم. به جز موتور یک لیتری که بیان شد موتورهای ۰٫۹ لیتری بنزینی و ۱٫۵ لیتری دیزل، هر دو با توان ۸۹ اسب بخار نیز در دسترس است که مصرف موتور دیزل فقط ۲٫۹ لیتر در صد کیلومتر می‌باشد.

[caption id="attachment_184273" align="aligncenter" width="600"]داچیا داستر داچیا داستر[/caption]

منبع : autoexpress

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    دم پارس خودرو گرم این ماشینو نسل قدیمی که هیچ جای دنیا دیگه تولید نمیکنند با دو سه ماه تاخیر با امکانات ساده سر دل ملت میندازه اینم ۵۰ میلیون ایولا دارید به خدا دمتون گرم گرون فروشی دیده بودیم ولی اینجوریشو نه تو گینس باید ثبت بشه....
    • محمد ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
      موتورهای جدیدش خیلی ضعیف است اون موتور های داخل ایران خیلی قویتر است ولی بدنه اینها خیلی زیباتر از ساندرو های ایران است .
    • جواد ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
      داداش میدونی مشکل کجاست ؟! پارس خودرو این ماشینو ۵۰ تومن میفروشه، کسی که مجبور نیست بخره ولی میخرن .خب تا وقتی مشتری داشته باشه میفروشه . باز میری توی بازار اینو۶۰ تومن میفروشن و یه عده ... !!!!!!بازم میخرن . اگه یه جنس که گرونه نخرن دیگه نمیتونه گرون بفروشه .
  • حمید ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    ملت ما هم که دمشون گرم همین استپ وی قدیمی رو انقدر استقبال کردن که بازار سیاه واسش راه افتاده مونتاژ داخل رو دو برابر قیمت مونتاژ رومانی میخرن
  • فرزند سرزمین پارس ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    با عرض سلام..هم وطنان عزیزم یک دستگاه پژو پارس ثبت نام کردم و دیگه خیال خودمو راحت کردم...ماشین های چینی که دچار افت قیمت و خدمات ضعیف اند..این رنو ها و ساندرو ها هم قشنگ نیستن..پارس ال ایکس ثبت نام کردم.تیر ۹۶..حداقل قیافش قشنگه..
    • محمد ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
      با همون قیافش با هم محشور می شوید البته در تعمیرگاه مرکزی ایران خودرو
    • جواد ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
      مبارکت باشه دوست عزیز . ولی خوب خودتو برای رفت امد از خونه به تعمیرگاه اماده کن . مخصوصا برای گیربکسش !!! مواظب چراغاش هم باش . که سوخته نکنن توی پاچت.
  • Kiomars ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    داستر در رومانی با سیستم hac عرضه شده اما در ایران از همه چیز زدند نگین خودرو عرضه رَآه اندازی سیستم نقشه و جهت یأب آن را هم ندارد
    • جواد ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
      داداش الان تنها خواسته مردم اینه که ماشین نو میخرن یه هفته بعدش نرن نمایندگی بخاطر خرابی !! بدون نقشه و جهت یابی هم میشه باهاش کنار اومد . نهایتش از ملت ادرس میپرسی !
  • خرید راکت پینگ پنگ ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =